domenica 22 gennaio 2012

Preston Bell ailesi: Sırtınızı düz ile Tarım Salento bacakları ile yürüyüş kafa

Preston Bell ailesi: Sırtınızı düz ile Tarım Salento bacakları ile yürüyüş kafa


Bell ailesi

Aile ne kadar önemli! Salento Lecce ailesinde her şeyin merkezindedir. Degli Angeli ile ben, Lecce Salento Preston bulundum ve Bell ailesi ile bir araya geldi. Onlar ne yapar? 1984 ve ticaret bu yana meyve ve sebze üretimi. Güney ve güney kadar Carmelo Bello ve çok meyve ve sebze üretimi için sevgili. Ben satmak edenler sordu ve en iyi müşteri kitlesi perakendecilerin bu olduğunu söyledi. Kendi ortakları aracılığıyla yapar. Rahat bir nefes, son olarak bir o Salento Lecce dağıtır Bölümü, kök ve hepimiz hizmet kime almış bu devler yararlanır. Ama bir kez fikrimi değiştirmek, bu GÜZEL Preston Aile perakende ürünlerin Salento Salento Lecce sayaçların hiçbiri bulabilirsiniz! Ancak, Preston de Nice aile çiftlik dükkan ürünleri satın almak için bir şans.



Lecce Salento meyve ve sebze Presicce alan herkes?

Kısacası, Kilometre Zero Coldiretti ve Telerama 100 km olan tüm teorileri boşa gitmek gibi görünüyor. Orada Yakışıklı Aile ürünlerin sıfır kilometre, çok daha az Puglia var! Ve onlar nereye gidiyor? İsviçre, Avusturya ve Almanya için ayrıldı. Ve Lecce Salento Preston Bell ailesi seçti bu ülkelerin Tüketiciler Birliği. Her gün aile kamyonlar soğutma cihazları Avrupa yolda.



Salento üzerinde sayaç var ne dersiniz?

Salento İtalya'da Lecce ve satın olanları bilen varsa İtalyan GDO ve devleri biliyorsanız eğer, burada satılır çünkü bazı direnç vardır. Bu ürün kalitesini önemli değil ve belki de fiyat, burada ev sahipliği bilgi!



İsviçre, Avusturya ve Almanya

Bizim Avrupalı ​​dostlarımızın güzel ancak yılda birkaç kez Preston bir gezi olan ailenin sebze yemek içerik değildir. Onlar Hollywood Star Meryl Streep, Helen Mirren, Mick Hucknall, Francis Ford Coppola, Gerard Depardieu ve Micky Rouck tuzağa düşürmüşlerdir aynı yapımları manzaraları görmek istiyorsanız, mal inceleyin.







Bell ailesinin uluslararası fuarlarda bu tüketicilerin ortakları buluştu

Ve bu ortamda Bell ailesi ürünlerini isteyen müşterilerine başvurduğunu söyledi. Fakat dokunmatik koymak Verona bir platform ile bir üçlü ile satan aile Bello gelen sebze satın Roma kantinler bir durum söz konusudur.



Ne Bell ailesi üretir?

Bell ailesi arazi 40 dönüm kiralık genişletilmiş onun özelliğine sahiptir.

Yapımları hindiba salatası, salata ekmek şeker, maydanoz, pazı ve pırasa aittir. 1984 yılından bu yana tüm Sertifikalı Organik. Sertifikasyon http://www.icea.info/ ICEA tarafından yönetilmektedir; www.bio-suisse.ch/ Uluslararası Sertifikasyon ve bu Enstitüsü Naturland http://www.naturland.de/ uygun sertifika ile Almanya büyük Alman Enstitüsü tarafından onaylı ilk güney İtalya'da Bell aile görür.



Sebze ekim ve hasat

Nakli pırasa ve 5 Ekim ile biten 4 Temmuz başlar iken Ekim, her 2 Haziran'da yıl sonu Ağustos ayının ortalarında başlar. Bu nakli yaparken toplama tarihinden sağlayabilir söylüyorlar. Her nakli yaklaşık iki hektarlık uzantıları yapılır. Pazartesi parsel numarası 1 ve ertesi gün parsel sayısına nakledilen 2 biz bir numara sonra iki bir hafta toplanması arsa. Uygulamada nakli bir gün fark sebze toplama bir hafta fark dönüşür.



Yerel Puglia Bölgesi Sağlık müfettişleri ve kontrol listesi meyve ve sebze

Bell ailesi bile bu tür ASL kontrolü aştı. Sağlıklı ve organik artıkların ücretsiz olarak ürünlerini her bir parsel tabi oldukları analiz multiresidual gösterdiği bir kesinlik yoktur. Analiz multiresidual Bello aile 200 € maliyeti. Alıcılar herhangi bir sorun Bello hiç sürpriz ve ailesi bugüne kadar aynı analizi yapmak.



Nasıl Bell ailesinin şirket yok

Biz alışmanız ve gerçek ekotipler oluşmuştur son otuz yılda daha 1984 yılında ilk fide geldiği hepsi tohumları ekerek başlar. Sonra sonra organik tarımın dikte göre üretim kütüphaneye alır. Akşam ürün siparişleri geldi ve ertesi gün toplanan işleme ve soğuk hava sevk edilir. Yakışıklı Aile, ürünün Avrupa tüketiciye kalkış için hazır olduğu noktada all'incassettamento, etiketleme, temizlik sağlar.

Salento Lecce Preston ürün toplama 24 ila 36 saat içinde tüketicinin masaya geldi.



Ne para ile Bell ailesinin çiftlik nevi?

Ben kamu fonlarına başvuru hiç olduğunu gururla söylüyor. Bunlar devlet hazinesi bir dolar veya bir kuruş yoktu. Onlar para nereden biliyor musunuz? Ancak bankalar! Onlar zamanında ödediğiniz krediler yaptı. Onlar doğru ya da yanlış yaptım, ben bilmiyorum. Ülkeme bir aile durumuna vergi ödeme, hiç kamu parası ile yapmak zorunda kalmadan iş yaptığını bilerek, ben bir Salento değilim, benim için biliyorum, bana gurur ve gurur verir!



İsviçre'de Eğitim

Baba Anthony çocuk eğitim almak için İsviçre'ye gitti ısrar etti. Aslında, her iki yılda aile, üretim alanında bir ilk bir aylık süre sağlar sonraki ayın onları dağıtım son bir ay sonra nakliye alanında mücadele ve gördüğü güzel bir eğitim yapar.



Yakışıklı Aile Salento Lecce için bir paradigma

Salento Lecce Preston Bell ailesi herkes için bir rol modeldir. Biz kamu parasının kullandı ve bu gelir üreten hiç bir aile şirketi haline geldi. Salento Lecce yapabilirsiniz! Bu Dünya gezegeni üzerinde insan ırkının hakim olan dobbi9amo özelliği başvurabilir kim hepimiz için uyarı, ben özellikle taklit için hepimiz olmak Preston Bell ailesine taklit etmek zorunda yeteneği bahsediyorum ne Bölgemizde kendi gelenek ve tarih tarafından olmak denir. Salento sen ne olabilir! Salento sırtınızı dik ve baş yüksek tutulan ile bacaklar ile yürüyor! Salento hep birlikte başarılı olur!



Antonio Bruno

Nessun commento:

Posta un commento