sabato 11 dicembre 2010

Ugento del Salento Lecce Cumartesi gecesi zeytin cüzam kök için.

Ugento del Salento Lecce Cumartesi gecesi zeytin cüzam kök için.


Antonio Bruno *

----------------------------------------

250'den fazla kişi Islah "Ugento Fogg ve Li" nin Konsorsiyumu Konferans Salonunda dün akşam 11 Aralık 2010, cüzzam gelen Salento Lecce acı içinde zeytin ağaçları ormanda dövüldü! Bu nota bir ziraat mühendisi olan sözler de.

---------------------------------------

Ben baş ve ben düzenlenen bir konferansta söylemek isteyip bir koşuşturma şüphe? Ne yapmalıyım? Yazıyorum? Ben yazmak değil mi? ... Ve sonra sonunda her zaman olduğu gibi, "Pan Terrone" arkadaşım San Fernando Cesario di Natale ile "Pan Cafone" adını vermek gibi quell'imperdonabile geliyor, ne akıl, döküm konuşmaya, yazmaya karar Lecce Tarım, Prof Vito Bari Nicola Savino veya mycologist Prof Franco Nigro, Biyoloji ve Tarım-Orman ve Çevre Kimyası, Bari Aldo Moro'nun Üniversitesi Fakültesi Dekanlığı Dean için bir hediye.

Ben sezgi Att olduğunu yazmak zorunda. Vincent Provenzano, Islah ve Konsorsiyumu Genel Direktörü "Ugento Li ve Fogg," Ben Bari Tarım Dairesi temas ve ben Ugento yeteneği dün birlikte konferans organize olabilir ve bu Dean Savino sayesinde 11 Aralık 2010 ve Kooperatif Martano Yeni Nesil bugün 12 Aralık.

Bize 250, Ugento için Islah ve Konsorsiyumu konferans salonunda bu koltuklar, çünkü 100 kadar ev sahipliği yapabilecek bir oda monte Were. iki saat için sonuna kadar Bunların hepsi, bir bir Cumartesi akşam hangi genel Kongreler iyi bir gün olarak uygun değildir ikinci gibi uçtu. Seni ve saat 18.00 'de Cumartesi gecesi son 10 yıl içinde yapılacak olan konferansa 250'den fazla kişinin katılımıyla kayıtlı bana meydan. nasıl diyorsun? Bana inanmıyor musunuz? Sonra yer ve ben yayınlanmıştır fotoğrafı çektirdikleri yerel TV hizmetleri izledi.

Neden? Söyle! 250'den fazla kişi bir odada, ısı, ayakta çakılmış edilmiş olduğundan, Salento Lecce zeytin üretimi yok olan bir mantar üzerinde bir üniversite profesörü bir rapor duymak? Neden?

Burada kim beni okumak sana ne yaparsan o soru. Negroamaro tüm "Notte della Taranta," hayır VIP veya erkek ve Big Brother kadın vardı, hatta yok oldu! Salento, Lecce arazi için aşk ve tutku göstermiştir meydana gelmiş saat için tuş kaldı insanlar vardı.

Ve benim personel ve Sayın Perito agrario Luca Negro Cosimino Casciaro ne kim Salento Lecce değirmenlerinden dönmek bana diyor ifade söyledim: "Birisi bizim toprakları işgal etmek için zaman vardı", "Ben kesinlikle çok ilgi olacaktır" ve daha pek çoğu! "Beden" insanlar, gerçekten orada Islah ve Konsorsiyumu Konferans Salonunda crammed çünkü onlar ifadeler, burada değildi! Bu değil sanal gerçeklik, ya da iyi Profesör Piepoli bir anket olduğunu! Erkeklerin ve Salento Lecce kadınlar zeytin ağaçları hakkında bakım, onlar ağaçlardan sarkan zeytin iyi mücadele, alay inkar etmek ve zaten bu topraklarda, sonsuza kadar yok gördüğüm her gün kavga, sevgi Lecce Salento ormanında zeytin ağaçlarının imha tellallığı onların zeytin ağaçlarının "ölüm" ilan etti.

Ben her gün yaptığı gibi değil, ben ne hayatımı söyledi ve ben de senin hayatını dinledim on yıl önce sundurma, üzerine çıkıyor, proje hakkında yazma, kaldı yaptım, doğumu bekledi değil.

Salento, Lecce kırsal peyzaj fazla 200 bin sahipleri ve bunların 60 bin zeytin ağaçlarının orman parçasının sahipleridir. Ne yapmalıyım? Ben birine sormak, onlar cevap bekliyoruz pratik rehberlik istiyorum.

Bu know-how değil, görüş ya da düşünce veya, daha fazla ve daha sık katlanmak zorundayız, paradigmalar, daha doğrusu "modeller" iletmek üzere! çok az gerçek ve sanal var! Eğer video oyunu tekrar çıkabilir öldürürseniz, Güzel modeller, ancak, video oyunları gibi! Onlar hayatlarının herhangi bir sayı vermenin ve mücadele başlayabilirsiniz! onlar ancak gerçek hayatta seni öldürmek, daha fazla alamadım!

Ama dün gece katıldığı bu cesur adamlar bile size kafa bu hareketi yapıyoruz, kimseyi öldürmek değildir ve çizmeyin. Evet! Neden İslam ne de Napolyon bile Bourbons ve Savoy başarılı olamazdı değil, ben olamazdı bile kim var, çünkü sen Jella lider, siyah görmek "şanssız" iseniz, afet umut Başkalarının! Ve neden biliyor musun? Neden erkekler ve sizin gibi kadınlar, başkalarının çalışmaları sabote ve başka bir başarısızlığı olarak, Salento, Lecce, halkı gururlu, çalışkan ve tür, her zaman geçerli olacağını umuyoruz hiçbir şey, ne kadar var olacaktır. Ben tarım uzmanı Franco De Los Reyes, Salento Lecce, bu alan için doğa ve çevre, gerçek bir kaynak ve gurur seven bir adam için çok çalışıyoruz ve adanmışlık bir model teşekkür etmek istiyorum! Teşekkür Franco! Sen olmadan, bu feat imkansız olurdu!



* Ziraat mühendisi

Nessun commento:

Posta un commento