sabato 11 dicembre 2010

Sâmbătă seara în Ugento del Salento Lecce pentru a opri lepra de măsline.

Sâmbătă seara în Ugento del Salento Lecce pentru a opri lepra de măsline.


Antonio Bruno *

----------------------------------------

Mai mult de 250 de persoane luni seara 11 decembrie 2010, in Sala de Conferinte a Consorţiului de recuperarea "Ugento Fogg şi Li" au fost bătuţi în pădurea de măslini în Salento Lecce care suferă de lepră! În această notă remarca unui agronom.

---------------------------------------

Mă îndoiesc că un vârtej în cap şi să-i spuneţi dacă o conferinţă pe care am organizat? Ce să fac? Scriu? Eu nu scriu? ... Şi apoi să decidă în cele din urmă să scrie, să vorbească mintea mea, exprimate, ca întotdeauna, ceea ce vine ca quell'imperdonabile da numele de "Pan Cafone" la "Pan Terrone" prietenul meu Fernando San Cesario di Natale Lecce dat ca un cadou de la decanul de Decan al Facultăţii de Agricultură, Prof. Vito Bari Savino Nicola sau mycologist Prof. Nigro Franco, Departamentul de Biologie şi agro-forestiere şi Chimia Mediului, Universitatea din Bari Aldo Moro.

Am să scriu că este Att intuitie. Vincent Provenzano, Director General al Consortiului de recuperarea "Ugento Li şi Fogg," am contactat Departamentul de Agricultură din Bari şi este mulţumită Savino Dean că am putut organiza conferinţa, împreună cu abilitatea de a Ugento ieri şi că din 11 decembrie 2010 astazi 12 decembrie, la Martano Cooperative New Generation.

Au fost 250 de noi asamblate în sala de conferinţe a Consorţiului de recuperarea la Ugento, o cameră care poate găzdui până la 100, deoarece acestea sunt locuri. Toate acestea până la sfârşitul anului, timp de două ore a zburat ca un al doilea într-o sâmbătă seara la care, în general, nu este conceput ca o zi buna la convenţii. Te provoc sa-mi spui care conferinta va avea loc în ultimii 10 ani, sambata seara, la ora 18.00 şi a înregistrat participarea a peste 250 de persoane. Cum spui? Nu ma credeti? Apoi privit serviciile locale de televiziune care au avut loc şi fotografiile am postat.

De ce? Spune-mi! Pentru că mai mult de 250 de persoane au fost bătute în cuie într-o cameră, de căldură, în picioare, pentru a auzi un raport de la un profesor universitar pe o ciuperca care distruge producţia de măsline în Salento Lecce? De ce?

Iată întrebarea pe care eu fac ceea ce fac pentru voi care mă citesc. Nu a fost toată Negroamaro, nu a fost chiar "della Notte Taranta", nu a existat nici VIP sau bărbaţi şi femei de Big Brother! Au fost oameni care au rămas la numărat de ore, care au avut loc au demonstrat dragostea şi pasiunea pentru teren de Salento, Lecce.

Şi de ce echipa mea şi domnul Perito Agrario Luca Negro Casciaro Cosimino care se întorc de la fabrici de cherestea din Salento Lecce-au mi-a spus fraza care spune: "Era timpul pentru cineva să ocupe teritoriul nostru", "Eu voi fi cu siguranţă profund interesat" şi aşa mai departe! Şi nu erau fraze aici, pentru că oamenii "în trup", înghesuiţi în sala de conferinţe a Consorţiului de recuperarea, există într-adevăr! Acest lucru nu este realitatea virtuală, sau un studiu de bun profesor Piepoli! Ei sunt bărbaţi şi femei din Salento Lecce care au grija de copaci lor de măsline, ei iubesc măsline agăţat de copaci, lupta lupta cea bună în fiecare zi de a nega, ridicol şi dispar pentru totdeauna a se vedea de la acest teren, care are deja a declarat "moartea" de arbori de măslini, care profeţeşte distrugerea de măslini în pădure de Salento în Lecce.

Nu am aşteptat pentru răsărit, aşa cum fac în fiecare zi, nu am stat pe, scriind despre proiect, ceea ce iese pe veranda ca acum zece ani, când i-am spus viaţa mea şi am ascultat in viata ta.

Mai mult de 200000 proprietarii de peisaj rural din Salento, Lecce şi 60 de mii dintre ei sunt proprietarii de o bucată de pădure de măslini. Ce ar trebui să fac? Eu întreb pe cineva, ei se aşteaptă răspunsuri, doresc de orientare practică.

Acest lucru este de a transmite know-how şi nu opinii sau gânduri sau, cum mai multe şi mai des sunt forţaţi să îndure, paradigmele, sau mai degrabă "modele"! Nu este prea puţin real şi virtual! modele frumoase, dar ele sunt ca jocurile video, dacă-l omoare pe jocul video se poate ridica din nou! Acestea vă oferă un anumit număr de vieţi şi puteţi începe să lupte! În cazul în care acestea să te omoare în viaţa reală însă, nu te mai mult!

Dar aceşti oameni curajoşi care au participat în noaptea trecută, nu ucide pe nimeni, chiar si tu faci că deplasarea capului şi tu zero. Da! De ce nu este Islamul, nici Napoleon nu ar fi reuşit chiar şi bourbonii Savoy, şi nu am putut chiar voi, care sunt "ghinionist" Din moment ce exista, vezi negru, lider Jella, speri în caz de dezastru de alţii! Şi ştii de ce? De ce va exista până la bărbaţi şi femei ca tine, ca nu faci nimic, că a sabotat munca celorlalţi şi sper că într-un alt eşec lui, oamenii din Salento, Lecce, mândru, greu de lucru şi natură, va prevala întotdeauna. Vreau să mulţumesc agricole expert Franco De Los Reyes, un model de muncă grea şi dăruire pentru a Lecce Salento, un om care iubeşte natura şi mediul înconjurător, o resursă adevărată mândrie şi mare pentru acest domeniu! Multumesc Franco! Fără tine, acest lucru feat ar fi imposibil!



* Agronom

Nessun commento:

Posta un commento