domenica 16 gennaio 2011

Algimiro Borgia Casarano del Salento Lecce Song

Algimiro Borgia Casarano del Salento Lecce Song


Antonio Bruno *



-------------------------------

Soprantendi kendi çiftlikleri 'için? O, zeytin hasat hasat için, cebinde bir defter koymak getiren diğer köylü kadınlara doğru bir göz ile kol ve şarkı şu kağıt üzerine kalem uygulayın. Birçok adına konuşma yapacak. kim, ama şimdiye kadar sadece söz var beyler, çalışanlarımız gerçek çünkü ve biz şarkıları çok sayıda verdikleri sözü tutacak olanların Silence: ... Liborio De Casarano için Donatis. (Christopher Pasqualigo, türküler Vicenza 1866)

-------------------------------



mühendis Algimiro Fusaro tarafından yapılan Casarano ve kadastro



Hayat toplantılar oluşur. Her birimiz bir kişi veya kavşak kim orada olduğu için kesişim Aşağıda kesişme yürüdüm sonra bize yol göstermiştir olayların gidişatını değiştirmek gördü. 89 yıldır olan bir adamın hayatı Tapu ve Sayın toplantısı ile işaretlendi Casarano del Salento Lecce orada çalışıyordu bir mühendis ile Borgia. Bu o Bay Fusaro Borgia Casarano del Salento Lecce ile çalıştı Algimiro iyi bir mühendis olarak adlandırıldı. Elbette Sayın Borgia Fusaro ve büyük eşi, 23 Ağustos 1922, bir çocuk hafif getiriyor mühendis hayranlık, derin güneyinde bu adam Algimiro adına empoze etmeye karar verir. Burada birçok kez yeni tanıdıklar onun benzersiz bir adı duymuş ve onu ailesi aramaya açtı nedenleri sorulan her zaman söyledim bilir nasıl Miro gibi arkadaşları onu aramak Salento Lecce, küçük bir isim hikayesi o kadar.



Algimiro My toplantı



O Casarano del Salento Lecce güzel şehir dışında yaşayan, şimdiye kadar bu 89 yıl verilen olmazdı yerine büyük bir zarafet ve doğallık ile havasını taşır. Ben kızı bütün ve hayranlık toplayan Puglia Bölgesinde ve aydınlanmış bir yönetici tarafından yönetilen bizim çocukların eğitiminde sorumlu olarak çalışan bir kişi edilir. Algimiro yumuşak ve utangaç, o gerçekten zorlayıcı konuşuyor ve bana onun oturma odasında oturmak için yalvarır. Bana fotoğraf koleksiyonunu gösterir hepsi muhteşem zeytin ağaçları ve güzel kırsal Salento Lecce dolu güzel.



Zeytin Rimonda del Salento Lecce



Sonra onun anlatım, gerçek bir şarkı başlar, kim 1866 yılında Soylu Liborio De Cristoforo Pasqualigo Donatis toplamak için söz vermiş olanlar gibi. Algimiro iki amcam ile çalışmaya başladı, Lecce Salento orman öğretmenleri Rimonda zeytin ağaçları. nasıl diyorsun? Eğer Rimonda ne olduğunu bilmiyor musun? Sana söyleyeceğim Sessiz, gereksiz sürgünler ve zeytin ağacının kuru parçaların temizlenmesidir. Onun ailesine ait alanlara gitti, o zaman tüm ilgisi toplanan bir at, bir hayvan vardı. Ama amcası zeytin ağaçları buradaydım ve amcam artık gövde bağlı kalması gereken bir dal kesme sırada bekleyen annesinin kardeşi oldu Ippazio, üzgünken. yerel lehçesinde Lecce Master Pai (Magister anlamında daha fazla) demektir Mesciu Pai, böylece Ippazio D'Amico, amcası Algimiro çağırdı.



Algimiro okul Mesciu Pai



"Mesciu Pai", o, yere bıraktığı onun Algimiro Rimondi sona erdiğinde şube Rimonda ile mücadele oğlan gözlenen ve kim soran bir cevap bekliyoruz olanların yüzünü ona seslendi: "Pai Mesciu sözleşme bbona yaptı , sen patates cipsi gibi, doğru var Rimonda sana zeytin ağacının bu dala iyi Pai Master Rimonda yaptı "anlamına gelir çevrilen" dal sen ulia nedir? "Ben Magister Pai yanıtı bilmek merakla ona bakmak Algimiro of. O sadece hiç o biliyordu ne ve bu yüzden bazen Mesciu Pai ve evet dedi ki bazen hayır diyorum "dedi niye dedi söylüyor.



Rimonda Algimiro Borgia ilk günü



Şey güzel Şubat 1940 Mesciu Pai nihayet kadar uzun bir süre devam eder kardeşinin evine gittiklerini, Algimiro sorar hangi demektir "AGİT kravat IENI Rimonda cu nnui" diyor "artık bizimle gel Rimonda için.

Ben 70 yıl önce iş yaptığı ilk günün verdiği demeçte ise ben Algimiro bak, ben tamamen zihninde birbirini takip görüntüleri dalmış, ben bir film I could görüntüleri onların anılarını dönüştürmek için bir araç olması için herşeyi verirdim hayranlık ve zevk geri o Şubat 1940 uzak getiriyor. Henüz kimse tarif ettiğim filmler olmasa bile, bu tür bir makine icat etti.



Soylu De Donatis ve zeytinlik



ve Toskana bir yerlisi olan bu Casarano del Salento Lecce belirlendi De Donatis soylunun fonları gidin.

Eğer stadyum benzin istasyonu yakınında istasyon gidiyor sonra o ilk gün Algimiro Borgia üzerinde çalışmaya gittim zeytinlik Casarano aşina iseniz. Daha sonra tüm bu hiçbir şey yoktu, "Mesciu Pai" temizlemek için talimat olduğunu Soylu De Donatis bahçeleri vardı.

De şafak geldi ve Soylu De Donatis geldiğinde öğleye kadar herhangi bir sorun olmadan Rimonda başladı.

Algimiro hatta zeytin ağaçları dokunmayın, çalışmak için değil, kenara adım halası ve amcası ağaçtan düşmemek için sordum tarafından çağrılmıştır. Eğer 70 yıl önce zeytin ağacı, sadece uzmanlar, gençlerin sadece seyretmek olabilir seçeneğine dokunabilirsiniz bilmelidir ki, o, De Donatis kötü tepki vereceğini onun zeytin yakın bizim Algimiro görmüş olsaydım ve o dönemde beyefendi polis tarafından tutuklanması için ayrılmış iki kelime şikayette "bina" inşa etmek için Belediye Binası önünde istimlâk edilmiş evler, böylece Algimiro okul binası Casarano adındaki örnek, tıpkı . Seni Algimiro Soylu De Donatis ve amcaları ona zeytin ağaçlarında budama makası ile ele görmüştü ne olacağını tahmin edebilirsiniz demek.

Mesciu Pai ve diğerleri, onlar görünce Duke Algimiro ağaçtan inmesi dedi ve o oradan aşağı indi. Bu Lecce Going Casarano ve 1922 Rimonda Algimiro Borgia sınıfın ilk günü hatırası.



* Ziraat mühendisi (Teşhis IMD Kentsel ve Bölgesel Kentsel ve Bölgesel Diagnostics'te kentsel ve bölgesel teşhis başlıklı Uluslararası Üniversitesi Yüksek Lisans uzman).

Nessun commento:

Posta un commento