venerdì 7 gennaio 2011

Lecce İncir Araştırma Guglielmi Collection "(Ficus carica L.)

Lecce İncir Araştırma Guglielmi Collection "(Ficus carica L.)


Antonio Bruno *



Incir ağacı Otranto Ekonomik Topluluğu daimi sekreteri Sayın Gaetano Stella, raporunda 1841 devletlerin 30 Mayıs tarihinde genel kurulda okumak böylece Salento Lecce çok önemli olduğunu ".... kuru incir sektöründe Lecce eyaletinde, çok yaygın ve toplamı olmalıdır incir ağacının bakımı, böylece geniş ticaret tabidir. Dolayısıyla çok kullanmak gibi iyi ziraat olanlar doğrultusunda kim onun emirleri takip etmek isteyenler, imperocchè, sık incir birçok çeşidi için, inanılan, mutlaka caprification değil, Sayın Sekreteri göstermek eğiliminde olduğu daimi bir hafıza olmuştur Avrupa'da, sadece maliyet ve çaba, aynı zamanda hasar size çok bu meyve toplama büyümek istiyorsunuz tuttuğunu tür birçok incir caprification çekici kurtaramaz alırsınız. "

Bu merakı! Otranto Ekonomik Topluluğu, Sayın Gaetano Stella daimi sekreteri içeren bir uygulama?

1845 bu dört yıl sonra Napoli Kraliyet Bilimler Akademisi, toplantılarının kurtarma ve de'lavori Raporu Geldi. yazdı incir ağacı tırnak Theophrastus ve Pliny ve olgunlaşma ile ilgili bu toplantılarda Vincenzo Semmola In: Ve bu bağlamda "incir kaplin sokaklarda caprification gerekmez dikildi" Lecce bu iyi bir yayılma tarafından düzenlenen uygulama "anlamına gelir alayı "Corpus Christi her geçen sokakların toz içinde zamansız incir Hakkında

Iyi merakımı benim araştırma bir tepki alan belgeler bulduğunu memnun oldu.

Ama incir hakkında daha fazla bilgi, ben prof dan alıntı hakkında cevapsız kaldı tatmin bulamamış bir merak var. Giacinto kadın, Joseph Guglielmi çalışmaları. Kadın William Lecce incir ağacı inceledi bildirdi ve raporlar, bir yayın aynı William tarafından düzenlenmiş bir parçası olarak kabul edilir ve aşağıda yeniden üretim verileri,



Çeşitli Productions yıllık 5 yıl 20 yıl Kg Kg 20 yaşından itibaren

için Siyah incir ağacının her iki 8 50 100

Çılgın bir incir ağacının her 9 55 75 80

için Optatus bir incir ağacının her 8 45 80

Her 10 40 80 Fico kıllı bir ağaç





Ben başarı olmadan yukarıda İl Kütüphanesi yayında denedim. Bu yayın tutarsan için mi? Hey, sen onu söyle, sana bunu okumak ve nerede okumak biliyorum! Cevabınız evet ise okumaya merak ediyorum, çünkü o zaman, beni ara! Ama biliyorum çalıştım en önemlisi kim neden Lecce Fico çalışması üstlenmişti ama gerçekten bir şey ve ben hiç duymadım vardır istişare var meslektaşları hiçbiri bulamadı Giuseppe Guglielmi, kısmi bir cevap bir parça geliyor rağmen prof. Kadınların bir başka yayında bildirdi. Joseph Guglielmi hakkında Profesör Donno yazıyor: "Lecce (ed incir) endüstriyel tarımın çalışma takip William, bifera çeşitleri okudu vurgulamak için göz ardı etmektedir.

Kelime sırayla bir (iki kez) ve kelime yeniden fer (kurşun) oluşan Latince Biferum kaynaklanacak bifera bifera kaynaklanmaktadır. Bu bitki incir üretiminin yanı sıra aynı zamanda erken incir biri olduğunu incir bazı çeşitleri olduğu gibi yılda iki kez meyve üreten söyleniyor.

prof notları okumaya devam ederken. Bunlardan Kadınlar Joseph Guglielmi Fico Fracazzano Beyaz, siyah incir, incir Optatus Albanega Fico, Borsamele Fico, Şek Kupası, başrahip ve Fico Fico Fara okudu yazılmıştır. Ama aynı kadın Guglielmi serin ve çılgın tüylü incir çeşitlerinin çalışmalar hakkında rapor yok.

Ben Anthony De Natale tarafından hazırlanan yayın Porticense Herbaryum okuma bir arama ve (Herbaryum Portici Royal Agricultural College Fakültesi) yaptı, ben toplama Guglielmi, sadece bir kısmını Portsmouth Lecce ve tarih 1908, bir incir denilen öğrendim Ben yayın Ziraat Fakültesi tarafından düzenlenen de, eksik olan kim olduğunu merak ediyorum, Napoli Üniversitesi okur:

"Joseph Guglielmi bir koleksiyon Portici Ziraat Kraliyet Enstitüsü tarafından iktisap edildikleri tarihten, ne de erborizzazioni yazarı olarak belirti veya yok.

dönem Ziraat Kraliyet Botanik çıkarma Tarımsal Okulu diğer çalışmalar olduğunu de tarih, evrime üzerinde çalışma ve Orazio Comes ortak fasulye yarışları sistematiği olarak,'s Guglielmi toplama, 1900'lü geri gelmeli pamuklar Angelo Aliotta, Mario Marinucci, güney İtalya Alfredo Pugliese doğal otlakların saman tarafından İtalya'nın güneyinde yetişen zeytin ışınları,

buğday çeşitleri üzerinde araştırma ve badem İtalyan Vincenzo Barrese üzerinde tek.

Lecce incir toplama kesinlikle Lecce alanında incir farklı çeşitleri anatomik özelliklerini tanımlamak için bir çalışma ayrılmaz bir parçasıdır. Her numune için, kuruluk ek olarak, bir yaprak türü ve yaprak maksimum genişlik ve yaprak loblar gibi ilgili önlemler ile meyve boyuna ve tasarım taslağı gösterir. ürünün adı, ama bilimsel isimlendirme kurallarına uymayan bu İtalyan gibi Napolili Şekil olarak ifade edilir. çok sık belirli kişilerin değil tahıl, geçmişte Öte yandan, özellikle o İtalyan adı kullanılır. Dehnhardt Francis kendisi, Napoli Kraliyet Botanik Bahçeleri baş bahçıvan, bitkilerin kataloğunun hazırlanmasında Camaldoli Vomero (Villa Ricciardi) ve Earl of Capodimonte, Villa Floridiana Kraliyet Bahçeleri müdürü ve botanik bahçesi yetiştirilmiştir İtalyanca çeşitlerin 'Okaliptüs CAMALDULENSIS Horti isimler.

Orazio sayısı (1906) da herbaryum çeşitli koleksiyonları arasında mevcut gelir, incir ve değişik çeşitler üzerinde Joseph Celi İtalya'nın güneyinde yetiştirilir. Celi tarafından yayımlanan bilimsel çalışma ile Guglielmi Koleksiyonu bulguların karşılaştırılması Through (1908) bu dosya Herbaryum Comes tutulması olduğu görülmüştür, Celi incelenmiş ve bilimsel yayın derlemek için kullanılan numunelerin bir parçasıdır. Guglielmi koleksiyonu bu nedenle,, incir güney İtalya'da ekili olduğu ırkların çok daha büyük bir koleksiyona ait nesnelerin hayatta kalan tek bölümü. "

Ben notları okuyun birçok bilim adamı olduğunu biliyorum ve bu şekilde nihayet merakımı tatmin edecek çünkü alçakgönüllü beni aydınlatmak için yalvarıyorum ki, ben tanıyorum. merakımı yerine getirilmemiş kalmaya bağlı ise yazar Antonio De Natale olarak, bilim adamları del Salento Lecce ve Bari, Ziraat Fakültesi, görüntülenen Lecce incir Yarışları Guglielmi Collection veya hiçbir belirti var, çünkü tarım, Portici, Fakültesi'nde ne Giuseppe Guglielmi erborizzazioni aynı sayfada.

İkinci durumda, ben, Joseph Guglielmi benim araştırma sonuçlarına kağıt koymak sahip umuyoruz "gidin ve nereye bakılacağını Bilemem bulmak" için cevap almak için öğrencilere bir cesaret Tüm bu soruların ben çağırırdı yazımın dağılmış "araştırmacı".

Ama benim arkadaşlarım daha fazla avukat olduğunu söylüyorlar. gıda kaynakları, Dario Stefano, bir öneri Apulia bölgesel hükümet, o Üniversitesi bilim adamları verebilir "tarım, ormancılık ve hayvancılık ilgi yerli gen kaynaklarının korunması" konulu yasa tasarısını onayladı kendimi hatırlatmak Salento mali kaynaklar bulmak ve Leccese 1908 yılında Joseph Guglielmi tarafından yapılan incir çeşitlerinin toplama çalışması gerekli.

Joseph Guglielmi tarafından yapılan del Salento Lecce kayıt incir 've yeniden keşfi biyolojik çeşitliliğin giderek erozyon ve incir ağacının karşı önemli bir siper olmak Salento Lecce çeşit incir doğal ormanların kurtarma için temel bir araçtır!

Bu toplama Guglielmi ve incir çeşidi (Ficus carica L.) 100 (yüzde) tespit Salento Üniversitesi Botanik Bahçesi, yapılan işin karşılaştırmak ilginç olacaktır. Bu bakımdan, ben terim lezzetli meyve "nin çip lehçe varyant anlamına gelir nereye Carlo ve Francesco Minonne Cascione tarafından belgesel" fiş Way "izlemek için hangi yakında karşılamak için umut başka bir merak var incir "Salento bir açıklama yaptı. Film alanında incirlerin birçok çeşidi keşfetmeye başlar Salento Casarano üzerinden kiralama seyahatin öyküsüdür. doğru, yapacak çok işi var? Peki ne bekliyorsunuz? Rulo kadar bizim kollu ve ....'s başlasın!



* Ziraat mühendisi (Teşhis IMD Kentsel ve Bölgesel Kentsel ve Bölgesel Diagnostics'te kentsel ve bölgesel teşhis başlıklı Uluslararası Üniversitesi Yüksek Lisans uzman).



Bibliyografya



İki Sicilies Krallığı Sivil Dosya XLIX Ocak ve 1841 Şubat Annals

1845 Bildiriler Kitabı toplantı ve de'lavori Kraliyet Bilimler Akademisi Napoli sayısı 24

Giacinto Donno, Salento de İncir Ağacı

Giacinto Donno, Lecce eyaletinde yetiştirilen incir bazı çeşitleri bifere

Giacinto kadın, Lecce birleştirici ilinde yetiştirilen incir bazı çeşitleri

Anthony De Natale, Tarım Bilimleri Müzeleri - Porticense Herbaryum (Portici Real Ziraat Fakültesi Fakültesi Herbaryum)

Bülten No - Rita, Salento ve biyolojik çeşitliliğin korunması için Lecce bir botanik bahçesi alın 9 Şubat 2, 2009

Alberto prim, birçok genç film "fiş yolu" Güney 08/09/2009 Dergisi

Nessun commento:

Posta un commento