martedì 11 gennaio 2011

Önerilerinizi Palme Salento Lecce kaydetmek için

Önerilerinizi Palme Salento Lecce kaydetmek için


Antonio Bruno *

--------------------------------

Ben bulaşık avuç Rhynchophorus ferrugineus var Islah "Ugento Fogg ve Li" nin Konsorsiyumu (Awl kapsamında olan hurma ağaçları vardır kırsal peyzaj küçük parçalar halinde sahiplerine posta yoluyla bile batık, sular altında gelen kutusu vardı kırmızı). Tartışmalar devam etmektedir ve biz gelişmeler ve bulgular ne olacağını göreceğiz. Ben tartışma besleme Salento Lecce durumun daha geniş bir vizyona sahip kalkamayacağı gösteren diğer tüm açılardan sahip olunması gerektiğini hissettim ipuçları içerir aldığınız e-posta bazıları.

------------------------------



Sevgili Antonio,



tespitinde yok yönetici bulma ve palmiye ağaçları Rhynchophorus ferrugineus ve yardım sağlanması ile bulaşık öldürme Bölge için yeni kurallar: 480/2010 (Bölge sayılı Resmi Gazete'de 113 1 Temmuz 2010) "Bakanlar Kurulu Kararı 2007/11/07 üzerinden alınır . Ölçmek bu illerde Brindisi ve Lecce Savunma Teknik Konsorsiyumlar hem bitki koruma müfettişlerinin seçilecektir Rhynchophorus ferrugineus ve beyanı kontrolü amacıyla bitki sağlığı önlemleri, kabul edilmesi için kurallar onayladı. Destek azaltılması ve imha masrafları için belediyelere verilecektir.



belirlenmesine bağlı Bakanlığı, Teknik Not olarak, bitki sağlığı tedbirlerinin uygulamasının başarısı arasında en kapsamlı işbirliği gerektiği savunuluyor:



genel olarak mevzuat ile ilgili Bitki Koruma, için Merkez Servis •;



, Bölgesel bitki koruma hizmetleri • haşere kontrol onların gözetilmesi ve araştırma geliştirme izlenmesi, belirli bitki sağlığı önlemleri alınacak tanımlamak;



Tarımsal Kalkınma ve Toplulukları • Teknik Hizmetler izleme aşamasında ve açığa çıkmasına yardımcı olmak;



• bireyler, bitki sağlığı tedbirlerinin uygulanması için birçok kamu veya özel alanlarda sahipleri olarak il ve belediye yönetimleri;



• operatörler avuç içi yeşil savunmak da ilgileniyoruz;



• meslek birlikleri.



Bence, ben istila şiddeti verilen profesyonel organları ile üyeleri arasında terfi bazı toplantılar, de söylediğimiz gibi, zaten biraz kabataslak, bireylerin bu "ağ" tamamlamanız gerekir Bakanlık tarafından, diğer muhtemel partiler alanında bir şekilde ilgili olan.



Bir süredir Üniversitesi Botanik Bahçesi manzara villa ve tarihi ilgi (Referanslar bakınız) bahçelerin zaten bizim pozisyonu bilinmesi çok önemli bir varlığı temsil Otranto Kara, palmiye ağaçlarının sorunun bilincinde problem, hem prof tarafından ifade edilmiştir. Marchiori ve kendimi ve "Le Palme Salento, şanlı bir geçmiş, belirsiz bir gelecek" Botanik Bahçesi tarafından düzenlenen ve 26 Eylül 2008 Lecce düzenlenen, yani başlıklı seminerde bilginin yayılması: Eğer birçok durumda palmiye vejetasyon (son zamanlarda sahil ve hatta banyo işyerleri üzerinde denize sıfır ya da tatil köyleri dikilmiş olanlar bakınız) Salento peyzaj değişmiş, diğer durumlarda Lecce Cupa, villa çevresinde alan (örneğin gerçek manzara sistemleri yarattı Alezio, Leuca, Lecce tarihi merkezine ve Eczacı dahil olmak üzere birçok tarihi konak) olanlar, ve bu nedenle bizim düşüncemize göre, tüm tanınan avuç içi ve peyzaj şekilde "sertifikasıyla ilgili kaynakların toplu konsantre olmalı kırsal kesimde (villalar ve çiftlikler) ve tarihi merkezleri (binalar ve kamu bahçeleri). Bu uzmanlar tarafından geliştirilen basit protokollere göre yapılabilir. diğer tüm durumlarda (yeni inşaat küçük kamu ve özel bahçelerde örneklere bakın) kaynaklarının yatırım On (insan ve mali) orantılı olarak düşük olmalı.



konsorsiyum, toprak ve özel mülkiyet ile özellikle de link verilmiş ise, ancak, adayların iyi yargı kendi alanında, bir bölümü için bir koordinatör rolü istiyorum bu kurs da olanların üzerinde durulacaktır direktifleri zaten yerinde ve ne ilgili tüm paydaşlar arasında (gerçi geç) bilimsel arzu ve teknik işbirliği yapmakta.



Saygılarımla







Fabio Ippolito







Referanslar:







F. Ippolito, F. Marra, I. Paganelli, S. Marchiori (2005) Nüfus ve avuç içi ve Lecce ve Cupa alanında bahçelerinde tarihi mekanlar diğer subtropikal türlerin karakterizasyonu. V. Salento Dick (ed.) "Manzara ve sistemleri Villalar. Galatina.





F. Ippolito (2010) Terra d'Otranto bahçeleri flora. V. Cazzato, A. Puglia ve Mantua Gardens. doğa ve marifet, kar ve keyif arasında arasında tarihsel manzara. " Galatina.



Sevgili Antonio,

İlimizde birçok ilçede çok sık yerel yönetimler ve ekonomik nedenlerle eyleme önemli zorluk kısmen çünkü önemli rahatsızlık, kentsel yerlerde palmiye ağaçları yavaş imha ile katılmak zorunda kalan, sizin öneri lehine tüm bulunmaktadır. Buna ek olarak, manzara çok küçük arazi sahipleri her zaman size ödemesi gereken kime ve nasıl müdahale etmek ve peşin bilmiyorum böceği tarafından saldırı altında. Ben aslında Islah Konsorsiyumu "Ugento ve Li Fogg" bu teknik yardım faaliyetlerinin en azından farkındalık olabilir diye düşünüyorum.

Her zaman olduğu gibi bizim bölgede meydana gelen gerçek sorunları mevcuttur! Bravo, devam et!

Bir kucaklama Giancarlo Biasco



Sevgili Dr Anthony Bruno bakıyorum birkaç gün için, ben, avuç içi ve hastalık kırmızı burnu nedeniyle, raporları, çok ilginç, kültürel ben palmiye ağaçlarının tarihini bilmiyor musun konuşma ve kadar onlara hiçbir ilgisi vardı ne kapasite bilmiyorum Bir buçuk yıl önce.



Ben bir ziraat mühendisi değilim, ama ben iki derece yerinde diğer üst düzey kadastrocu ustası var ve bir çiftçi duyuyorum.



yarım bir yıl önce ben tanrı topraklarında bir çiftlik satın aldı Melilli (SR) burada diğer şeyler arasında, fide spontan küçük bir koru ötesinde 4 metre hakkında bir gövde ile güzel bir altı rakam avuç yaptı.



Eylül 2009'da, diye soruyorum, araştırma yapmak anlarım yarış ikisi üzerinde kaçınılmaz kırmızı pamukkurdu saldırı kararını hiçbir ilgisi yoktur ve gerçekten yakma maliyetleri ile meme yok etmek için bir şey demiyor hep beklemek oldu abartılı.



kanser hastası idi iki oğlumu Sanki oldu ve son dönem vardı.



Ben onlar bize söyledikleri gibi, kolları var, güzel bir alüminyum merdiven aldım, bu yüzden aç kırmızı yumruk bilmek ölçekte sorun ve çok zaman harcama dokunmatik başladı ..



Bu yıl ve deneyim yarısında ben onunla ilgili bir şey anladım diyebilirim.



Bu sadece bir ki prolifere olduğu karşılık değil ediliyor kadar şiddetli değildir ve tehlikelidir.



Tarımda kullanılan böcek ilacı, onu öldürür erken bir safhada larvaları öldürür ve onlar yetişkin yumrukla cocooned olmak için bekliyor zaman. sorun ve nasıl sağlıklı bir bitki üzerine geldiğinde, bu istila önlemek için insektisit ile müdahale için en iyi zaman olacağını tahmin etmek mümkün oldu, başarılı oldum, onu yutmak yapmak.



ağaçların biri istilası ileri bir aşamada saldırıya olma, tedavi daha sonra bir buçuk yıl sonra, bu palmiye ateş olmadan (yeni bir saldırı ile yok edildi yeni bir lahanası, yapmış sonra Haziran ayında başka geçen yıl öldü değil Diğer dört devam saldırıları hala hayatta olduğunu ve iyi ise, henüz ölü değil on beş dalları hakkında sıkışmış) hala yeşil.



Yukarıdaki yani P.R. böylece kontrast zayıf olduğu için güçlüdür.



Palmiye ağaçları adam cehalet ve ölüyor her kim (hepimiz şeyler felsefe biz-is kalır ve hangi olmaksızın ile uygulama olduğunu biliyorum) felsefesi yapanlara.



Ilaç üreticileri bitki koruma hiç ilgi ve bir uyuşturucu palmiye ağaçları tedavisi için uygun olarak insektisit kayıt böylece halka açık yerlerde kullanılan olamazdı var.



avuç iyi gelir üretmek olmadığını fakat bu paha biçilmez manzara True



Ben söyleyerek, çeşitli gazete ve bir yorum eklemenize izin bloglar yazmaya yaklaşık bir yıl için PR bu Sicilya - can durdurulması ve yok, kim sordu bu ücretsiz Seni Salvatore Piccolo arıyorum internet üzerinden kontrol etmek istiyorsanız çok, sonuçlar yaşıyorsanız, böcek ilacı ile kullanılacak metodoloji benim tavsiyeler verdi.



insektisit tüm PR öldürüldü ile Bununla birlikte, olsa bile bulaşık bitki, tabii ki, hayatta değil içinde mevcut.



palmiye PR tüm zaman ölmek çıkarken kim (birkaç yüz) yaşadığı uçtuğunu ve biz görüyoruz sonuçları ile diğerleri bulaştırmak.



Biz bir şey konuşuyor 'var sağ kadar olduğunu da söylüyorlar, bu yüzden PR beraberdir karşı kimse yoktur çünkü güçlü .-



Benim alanında tüm ilgisizlik yüzünden ölüyor ve yapacak hiçbir şey olmadığını biliyorum palmiye ağaçları ile çevrilidir.



Onlar ortadan kaldırmak için pratik ve etkili bir yöntem olması eminiz.



herhangi bir hata ve konuşmada varsa seni rahatsız olmadığını ama satmak için kim bana sordu bu benim tavsiyelerde şey sahip değilim Afedersiniz neden bu varlık tarifsiz karşı ve kötü haberdar olmayan kurumlara karşı ben öfke hiçbir şey yapmayın.



Bay Bruno hakkında daha fazla bilgi almak istiyorum.



Salvatore Piccolo - Sicilya



PS. hurma, ancak larva yok yumruk değildir.



Sevgili Dr Antonio Bruno

Ben bu "ilaç" stratejisini başvurmadan onları kurtarmak için denemek için uygun olup olmadığını ama merak avuç etkileyen bu korkunç istila düşünüyorum çünkü ben yazıyorum tuzaklar yapayalnız Rhynchophorus olduğu bir metodoloji daha "avantajlı yararlanan gerçek ampirik 'bitki kök içinde. Ben bitkinin üst akım ve üç bağlı palmiye üç elektrot baz girmeyi deneyin. Aslında Kötüye o mili ve içinde elektrik iletim 'olası lenf varlığı ve yeterli bir zamanlar aslında kullanarak, bitki zarar vermeden böcek hasar muhtemelen birkaç şok nedeniyle içine böcek olamaz 've özlüyorum hala bir ağaç ve dall'insetto hit' ölmeye yazgılı, ben onun ne düşündüğünü ve bunu denemek için uygun değilse sormak ....

Onun sütunlar büyük bir ilgi ile takip ediyorum ve ben selam genişletmek için bu fırsatı.





Sonia Güzellik. (Tünel anti-ot) ...



* Ziraat mühendisi (Teşhis IMD Kentsel ve Bölgesel Kentsel ve Bölgesel Diagnostics'te kentsel ve bölgesel teşhis başlıklı Uluslararası Üniversitesi Yüksek Lisans uzman).

Nessun commento:

Posta un commento