venerdì 14 gennaio 2011

bağcılık del Salento Lecce için formül değerle

bağcılık del Salento Lecce için formül değerleri


Antonio Bruno *



------------------------------------

Puglia Bölgesi tarım uzmanı Giuseppe Ferro Kırsal Kalkınma Politikaları Bölge Müdürü varlığında İl Tarım merkezinde Lecce şarap dünyanın bir toplantı yapıldı. Bu yazıda bir öneri Salento Lecce mükemmellik bu gerçeği üzerinde duruldu.

------------------------------------





kelime şarap anlamı



Bugün Lecce Salento ve sarhoş şarap yazma umuyoruz. Ben kelime "şarap" ve "sevgi" anlamına hep tanrıça Venüs Venüs adıdır bu kelimesinden türemiştir Sanskritçe fiil ruh kaynaklandığını keşfetti. Aşk, tutku, onların damarlarında kırmızı kan, şarap bakım ve içme ölçülü ile tedavi edilmelidir bile, hafif şeyler bakmanın "gidelim" sağlar içki eşlik eden kelimelerdir.



Salento Lecce karıştırma şarap



Mario Soldati yaptığı seyahatleri anlatan bir kitap gerçek şarap keşfetmek ", şarap şarap" yazdı. Eğer Lecce geldiğinizde Salento İtalya'da on dokuzuncu yüzyılda şarap, en az 10 derece alkollü bir içerik bayiler gerektiren bir yasa olduğunu yazıyor. kuzeyinde şarapların çoğu bu derece gelmeyen ve alkol miktarının arttırılması için fermantasyon sırasında (Fransa yasaklanmamış olduğu gibi) şeker ekleyin olmayabilir. geç '40s ve 50's, vagon ve arabaları Salento Lecce kuzeye gitmek gerekir tren istasyonundan sonra In. Birçok üzüm yetiştiricileri del Salento Lecce ekonomik geçim vardı şeker büyük bir miktarda içeren üzüm üretimine kuzey düşük alkollü ve teşekkür şarap "kesmek" için kullanılan gerekir



Şarap üretiminde fazlası



Salento Lecce ardından üzüm arasında dengesizlik gelişiyle geldi ve şarap satılan üretti. 31 Ağustos 1978 441mila hektolitre şarap stokları vardı. size fikir vermek için şarap satılmamış 44 milyona bir litrelik şişeler vardı! Ama eğer biz 73 milyon şişe ve 31 Ağustos 1980, fazlaları 100 milyondan fazla şişe olduğunu görmek 31 Ağustos 1979 için fazla veri aracılığıyla tarak! büyük bir sağ göz önüne alındığında?





Salento Lecce Paket şarap AET Etkileri



80'li yılların sonra Avrupa Ekonomik Topluluğu pazarında yeniden dengeleme amaçlı düzenlemeler bir dizi dahil sözde "Paket Wine" geliştirdi. Bu düzenlemeler büyüyen bağ geçici veya kalıcı terk amacı takas yeni bitki ve düzenlenir var. Bu düzenlemeler Lecce Salento üzüm bağlarının için yıkıcı olmuştur.





Salento Lecce bağ alanı



1929 yılında tarımsal arazi verileri Salento Lecce alanında 36mila bağ dönüm olduğunu ortaya koymaktadır. 1949 66 bin hektar alanda UPSEA puan olarak, Lecce Tarım Müfettişliği tarafından yapılan 1972 anket, aynı zamanda 1980 ulaşan 36mila hektar artmış ekimi güçlü bir azalma ortaya 31mila hektar hakkında listelerken.

Salento Lecce Çiftçiler Federasyonu tarafından 2011 yılında 5 bin hektar sırada bağ dönüm tahminleri gel!



Salento Lecce şarap Konsorsiyumu



Salento Lecce üzüm üreticileri, her zaman küçük bağ sahiplerinin büyük çoğunluğu olmuştur. Lecce ise, Salento birçok girişimlerine rağmen, tek bir yapı olduğunu Salento üretilen tüm şarap satışı, ve bugün bu eşsiz yapı bana kurulmuştur değildir ilgilenir. Salento Lecce ise 80 yıl 43 kooperatif ve 97 belediye özel kiler, kısacası, bir şarap mahzeni her iki Comini vardı!

onlar özel bir sırada söylediği gibi olmaması genel bir vizyon herkes yol açtı ve, kendi hesabına gitmiş olmanın sonucu satılmamış yalan 80 bir ürüne sahip oldu.



Toplantı 14 Ocak 2011 paydaş şarap



Dün ben bağcılık ile ilgili tüm bu paydaşların Puglia Bölgesi tarım uzmanı Giuseppe Ferro Kırsal Kalkınma Direktörü Alan Politikaları tarafından toplantıya toplantı müzakerelerinde yer aldı. Uzun bir tartışma, bir çok öneri. Herkesin dinledik ve biz kalite ve bayrak mükemmellik yapmış gerçeklerini bir dizi ile karşı karşıya olduğu açıktır. endişe talebindeki azalmanın hakkında her zaman vardır ve bu özellikle tüm savunması, kim, zor, uzun "katma değer" aranan sağlayan bir pazar fethetmek başarmış olanlar zam yok.



Niş pazarlara



Dış Ticaret Ulusal Enstitüsü tarafından desteklenen Siena Üniversitesi, tarafından yapılan son çalışmada İtalyan firmalarının rekabet eksikliği sorunu piyasaların seçim yoluyla stratejileri ve iş odaklı kabulü yoluyla aşılabilir söyledi niş.



kullanımı için formüller



Hepimiz şirketin kullanımı için iki ana formül ve hangi kar yüksek fiyatların sürdürülebilirliği ile elde edilir "formülünde değerler" kâr satılan miktarda maksimize elde edilen, "kitapta formül" olduğunu biliyorum.

İlk durumda hangi farklar satış sonuçlarına son derece tatmin edici değildir standart ürünleri ve düşük birim maliyetleri, tüketici mal tarafından kabul edilen ürün, ve büyük miktarlarda üretmek için gereklidir.

ikinci durumda tersine olan diferansiyel aynı segmentteki diğer ürünlere göre daha yüksek bir fiyat haklı tüketiciler tarafından alınan faydalar bir üretim teknolojisi çok farklı ürünler için çok belden üretim belirleme yeteneğine ve gerektirir.



üzüm üreticileri ve şarap Salento Lecce My önerisi



Lecce bir perspektif bulabiliriz eğer 14 Ocak 2011 ve tartışma modeli uygulaması ile şarap pazarlama için tek bir konsorsiyum oluşturdu "değerlerine formül."

, Kitapta bir model formül Oysa "bu firma bu duruma uygun olarak, büyük olduğunu ve sıkı değildir ve bu nedenle model ve orta ölçekli işletme olarak olurdu mikro-gerçeklik bile uygulanabilir olduğunu gerekli üretken şarap Salento Lecce



* Ziraat mühendisi (Teşhis IMD Kentsel ve Bölgesel Kentsel ve Bölgesel Diagnostics'te kentsel ve bölgesel teşhis başlıklı Uluslararası Üniversitesi Yüksek Lisans uzman).



Bibliyografya



Mario Soldati, şarap için şarap. hasta 2006, LIV-742 s.,., Bound Publisher Mondadori (Oscar klasikleri serisi)

Antonio Bruno, Salento Lecce psikoloji gibi derin şarap, iki ucu keskin kılıç

http://centrostudiagronomi.blogspot.com/2010/04/il-vino-del-salento-leccese-profondo.html

Giovanni De Rinaldis, Güney Bağcılık. Sorunları ve beklentileri. Salento, yok 10 1980

Antonio Ferro, Lecce eyaletinde şarap sektöründe Kooperatif yapıları

A. Mattiacci, nişler ve rekabet. küresel rekabet, Carocci Editore, 2008 için stratejiler odaklanma.

Nessun commento:

Posta un commento