lunedì 27 dicembre 2010

Biz del Salento Lecce Carlo Petrini taklit ziraat

Biz del Salento Lecce Carlo Petrini taklit ziraat


Antonio Bruno *



Bugün Doktorlar ziraat mühendisi ve Doktorlar Lecce Salento Orman özellikle ilgili tüm bazı düşünceler yer almaktadır. Salento Üniversitesi 2007 Puglia Bölgesi 23 veya fırsatları ve potansiyel Hukuku araştırma sonuçlarını sundu Park Tower, 10 Aralık 2010 tarihinde Ben Lecce gözlemledim paylaşmak sorunu düzeltmek için food zincirlerinden.

Bana yapmanız gerektiğini söyleyin? Ben prestijli parlıyordu seçkin bilim adamları ve girişimcilerle birlikte, Slow Food temsilcisi varlığı bölgemizde bu önemli bilimsel olayın yuvarlak masa açıklayacağım, hiçbir bilim adamı değil, aynı zamanda hiçbir ziraat mühendisi ve ziraat mühendisi vardı.

ilk sayfa olarak gazetesi La Repubblica Carlo Petrini 28 Aralık 2010 başlıklı yazılı bugün "iyi yemek utanç ülke ise köylüler" ve bir bilim adamı, ziraat mühendisi tarafından hiçbir makale. Kısacası, kırsal yazmak için ülkemizin en önemli gazetelerinden biri Carlo Petrini Wikipedia Gastronom ve Trento Üniversitesi'nden mezun bilim adamları ziraat hiçbiri orada bir sosyolog olarak sınıflandırılır olmasıdır.

Anladın mı? Uzmanları, toprak, ziraat ve toplumun pahasına ormancılık İtalyan üniversitelerinde eğitim görmüş doktorlar doktorlar, bu önemli tartışmanın dışındadır.

"La Repubblica" konulu Carlo Petrini bugünün Ortak Tarım Politikası (OTP) ve özellikle "2020 CAP" Avrupa Komisyonu'nun belge ~ http://www.fidaf.it/attachments/363_COM201 1_NUOVA% 20PAC.pdf yazıyor o Brüksel'de neler görmezden devam ederse Petrini, sosyolog göre, ülkemizde tartışılması gereken Komiseri Dacian Ciolos'u sponsorluğunda bu önemli karar andan itibaren eksik olması muhtemeldir.

Ben Ortak Tarım Politikasının çok kez yazdım ve ben tartışma sadece 950mila çiftçilerin yapmaya çağırdı düşünen İtalya ancak bu ülkede yaşayan 60 milyondan fazla insan, bütün ilgi mümkün olduğunca çok insana bugün işe buldum çevre, olgu ve daha fazla kırsal peyzaj% 90 olması.

Ben tamamen sosyolog Petrini, ziraat mühendisi ile katılıyorum ve ben tüm olası yerlerde bu konuda bir tartışma tanıtmak için acil bir ihtiyaç hissediyorum. Biz Hon huzurunda sonraki Şubat olacak tartışma görünümünde bir tartışmaya teşvik etmek meslektaşları ve Salvatore Antonio Andran Tanieli dell'Agrario Maglie ile bu konuyu tartıştık. Paolo De Castro, Avrupa Parlamentosu Tarım Komisyonu Başkanı.

, Gıda üzerinde süregelen tartışmalar doğrudan edenler ancak tarım, çevre, peyzaj ve Petrini ve Slow Food Uluslararası Derneği önemli bileşenleri olarak bu konuda birçok uzman meşgul olmak güzel 'yeryüzünün Doktorlar için bir ihtiyaç vardır ve kara ve doğaçlama bırakılırsa kırsal hüsnükuruntu olması muhtemeldir!

Konuyla ilgili çok sayıda uzman varlığı ve sınırsız alanlarda profesyonel agronomist ve doktorlar ormancılık sunulan beni ikna etmeye yüreklendirmiştir duyuyorum. biz yararlı olmak ve alanında iyi yapmak için topluma hizmet uzmanlık ve bilgiye sahip çünkü seni arkadaş ve meslektaşları çağırıyoruz. Bu her yerde ülkemizin kırsal peyzaj geleceği konusunda tartışma tanıtmak için serbest zaman kullanılabilir bir parçası haline getirmektir.

bu yerlerdeki biz konu ile ilgili pek çok uzman ve Slow Food gibi gıda ile ilgili birçok dernek dikkat güvenli olacak! Taklit Carlo Petrini, onu ifşa ve arazi ve İtalya'da çevre ve kırsal hemen hemen tüm olgularda yararına, bizim bilimsel onun değerlendirmeleri doldurun. Ama kaç kez ben, ben Salento, Lecce biliyorum aslında sadece yazmak ve sonra 300 meslektaşları Tarla Bitkileri ve Lecce Eyaleti, Salento Lecce tüm 97 belediyede mevcut Orman Doktorlar dönüp, biz 97 festivalleri dönüşümü "Salone del Gusto yaygın" veya "Mother Earth İnceleme yaygın" iyi uygulama taklit olmanın ne olduğunu, çünkü diyelim ve bölge yararına bunu sürdürülebilir kalkınmayı teşvik etmek.

Agronomi ve Lecce İli Orman Yeminli Mali Müşavirler bir Direktörü olarak ben kesinlikle yiyecek, bir tema etrafında bir tartışma toprak doğum yapması Lecce, Salento yapılacak tüm etkinliklere gıda konusunda tavsiyeler verebilir çevre ve Salento Lecce Akdeniz'de ihraç edilecek bir model olmak.



* Ziraat mühendisi (Teşhis IMD Kentsel ve Bölgesel Kentsel ve Bölgesel Diagnostics'te kentsel ve bölgesel teşhis başlıklı Uluslararası Üniversitesi Yüksek Lisans uzman).

Nessun commento:

Posta un commento