domenica 19 dicembre 2010

Pecan (Carya illinoensis) Cutrofiano del Salento Lecce

Pecan (Carya illinoensis) Cutrofiano del Salento Lecce


Antonio Bruno *

----------------------------

Fermă "Sirgole" Cutrofiano del Salento Lecce, produce nuci pecan. În această lucrare motivele pentru oportunitatea şi valoarea acestui copac în creştere pe teritoriul Salento în Lecce.

-----------------------------

Duminica nouăsprezecelea decembrie 2010 am avut confirmarea că nu poţi spune "a trăi", dacă nu te duci la ţară. Într-adevăr totul a început cu cursa în piscină în San Cesario di Lecce fiica mea, Sara Maria Agnes, care a văzut câştigător, mi-a spus că a fost calm, care a inotat intr-un mod natural, libere şi paşnice. Nu a fost vechiul meu prieten şi coleg Vincent Castellano, un destin legat de mina, pregătirea pentru examen în Fizică şi a găsit doi prieteni care au devenit nevestele noastre şi ne-au dat, în acelaşi an, copiii de sex feminin care au devenit prieteni cu fiecare alte.

Vince şi eu, în toţi cei care au numit "anii de plumb", am fost înscrişi atât în cadrul Facultăţii de Agricultură din Bari şi am trăit în aceeaşi cameră în casa student din campus ca "Papa Benedict al Petroni.

Am fost forţat să facă faţă cu Bianca, un pudel jucărie de sex feminin, şi a avut loc pentru mine ceea ce spune el, referindu-se la câini, un alt prieten: Rory Mason. El ma condus să ia White este unul din liderii din viaţa mea împreună, şi îmi spune că trebuie să aducă în ţară, lăsaţi-l liber. Astăzi vederea pustiu, pseudosteppa din jurul piscinei de San Cesario di Lecce, a venit la mintea mea cuvintele de Rory Vincent şi am întrebat dacă aş putea merge în compania lui, care este împrejmuită oprit, în sfârşit liber să părăsească White .

Si este acolo, în ţara aceasta de San Cesario di Lecce, Vincenzo mi-a arătat că doi copaci vor fi plantaţi în câteva zile, doi copaci de nuci pecan.

Clasificarea ştiinţifică de copac pecan este Regatul următoarele: Plantae, Divizia: Magnoliophyta, Clasa: Magnoliopsida, Ordine: Juglandales; Familie: Juglandaceae; Gen: Carya, nomenclatura binom, illinoensis Carya (Wangenh.) K. Koch, 1869

cultivat în special în America de Nord pentru colectarea de fructe sale, nuci pecan.

Aceste plante sunt foarte asemănătoare cu nuci comune, au fost prezente în Europa, chiar dacă într-o perioadă diferită în Villafranca (pliocen), într-o epocă care este umed cu un climat temperat similară în cazul în care ziua de azi sunt cultivate. Polen aparţinând Carya genul, care aparţine de nuci pecan, se găsesc în mod normal paturi fosili italieni.

Există un om înţelept, care cere întotdeauna sfatul, este avocat. Vincenzo Provenzano Ugento del Salento Lecce, de măsurare fiecare cuvânt, şi atunci când vorbim de teren, copaci, fructe de pe pământ, şi apoi se uită la mine cu un zâmbet mi-a spus că este nevoie de o alternativă la diversificarea producţiei. Consorţiul de regenerare "Ugento şi Fogg Li, încurajând de 200 de mii de membri, pentru a sprijini companiile mici alimentare locale şi a crea un mediu favorabil pentru crearea de noi întreprinderi, în funcţie de avocat. Vincent Provenzano, pot încerca să găsească noi culturi care vă permit să aibă un venit satisfăcător şi care sunt destinate să o piaţă în expansiune. Pe scurt, consorţiul serveşte ca un "forum" de dezvoltare locală. Acest tip de activitate informale este îndreptată în principal la 200000 proprietarii de peisaj rural mici din Salento Lecce care intenţionează să propună anumite produse alimentare, companiile fiind înfiinţat şi agricultorii care doresc să-şi diversifice producţia lor.

Am făcut o căutare şi a constatat că Farm "Sirgole" Cutrofiano del Salento Lecce, produce nuci pecan, pe care compania este încă puţin cunoscută în Italia, în ciuda efectele lor pozitive asupra colesterolului, circulaţia sângelui, boală coronariană, datorită conţinutului ridicat de grasimi mononesaturate. Soiuri de nuci pecan sunt cultivate în Cutrofiano Kiowa, Wichita şi Shoshoni toate numele de epic indian antic.

Întotdeauna aceeaşi companie crede, probabil, Cutrofiano del Salento Lecce, Italia este singurul teritoriu în care le produc nuci pecan.

Dar aceste copaci, deoarece acestea produc? Ştiu că vă întrebaţi, şi ştiu că ştii, aici voi scrie. Plantele 10-25 ani poate oferi 50 la 100 kg de nuci. Peste randamentele douăzecilea an de 100-200 kg în instalaţie sunt normale. Randamentele medii din soiuri SUA adult pecaneto cu densitate antice şi clasice (122 de plante pe hectar o densitate care este un pic "mai mult din pădurea de măslini în Lecce Salento), sunt aproximativ 1,5 până la 2, 0 tone pe hectar. Cu soiul nou şi spaţierea strans Texas puteţi obţine dubla cantităţile.

L "Azienda Agricola Sirgole" Cutrofiano del Salento Lecce, nuci pecan vinde în cutii de 5 kg, la un pret de 58 euro. Nu ne crezi? E tot despre Web 2.0, doar că pune într-un şir de motor de căutare care a folosit ferma cuvintele "Sirgole. Tu ai facut? Ei bine! Apoi, esti deja facandu-va conturile un pic ", pentru a vedea dacă merită să aceste plante pentru a face să trăiască în ţara ta, care a fost o dată unul dintre cele 60 de mii de hectare de copac sau a unuia dintre mai mult de 5 mii de acri din Puglia de tutun au fost cultivate în Lecce Salento până în 1996.

Da! Merita?

Noi facem o sumă pic mici, mici? Aspe eu numesc Sara, fiica mea, eu cer este câte o tona de lire sterline şi a spus că 1 tona = 1000 kilograme. Apoi, de la ipoteza că cele 122 de copaci pecan produce doar 20 de kilograme de fructe cu coajă lemnoasă a planta într-un hectar, va avea aproximativ 2005 sute de lire sterline, cu o producţie comercializabilă brut de aproape 30 de mii de euro pe hectar. Alte conturi puteţi să le facă singur! Aspe! Nu acum! Cel puţin termina de citit nota mea şi apoi începe să viseze!

Între timp, ştim cu certitudine că pecan Cutrofiano (Carya illinoensis) produce cea mai mare şi că nu există "e Farm" Sirgole ", care vinde la preţurile de pe Web 2.0 peste tot.

Dacă există orice interesat eu pot cere cu siguranţă pentru o persoană de contact a companiei care citeşte, de asemenea, această notă i-am trimis la adresa dvs. de email o invitaţie la asociaţiile de mai sus, în provincia Lecce. De asemenea, dacă cineva de oameni de ştiinţă de la Universitatea agronomi şi biologi, cu un interes de a investiga aspectele ştiinţifice ale acestui copac în creştere în Lecce Salento aici că funcţia de consorţiului ca un forum pentru dezvoltarea locală, draga avocat. Vincent Provenzano, acesta devine un fapt împlinit.

Ce mai astepti sa-mi scrie?



* Agronom





Bibliografie

Azienda Agricola "Sirgole" http://www.nocipecan.it/

Nessun commento:

Posta un commento