venerdì 31 dicembre 2010

Kim gökyüzü güzelleşmek olacak Salento Lecce rüzgar tohum döküm

Kim gökyüzü güzelleşmek olacak Salento Lecce rüzgar tohum döküm


Antonio Bruno *



Yarın ilk yıl: yazmayın! Bu sözler azgın, hangi bütçeleri söyleyerek zaman, geçen yıl, bugün geçti, ama gerçeklik algısını yeniden kazanmak için süre olarak hissediyorum. Bir araştırma dergisi Focus tarafından anılan bulduğu 10 İtalyanlar, ya da yeşil bahçeleri, sebze bahçeleri veya teras bakımı için ayrılan nüfusun% 40'i temsil eden 24 milyon İtalyanlar 4'ü. Dün ben istasyonu Bari, başka bir kadınla önemli bir görüşme yapmak için önemli olan bir kadın sevgili dostum almaya gittim. Ben Yeni Ülke günlük kopyamın satın ve ben sadece 50 Euro olan gazetenin maliyeti sadece 50 cent, satın almak için dinlenme sormayın çünkü, Ben Ocak 2011 yılında www.focus.it "Focus" aldı . Ben soyulmuş ve evimin balkonunda mangal için et cuocesse 70. sayfada ben "şehirde bahçe" bulundu siz beklerken ya da "parlak bir kırmızı Qurl gazete, bugün bütün gün ama sakin ve güzeldi Tüm yetiştirmek için arazi parçası peşinde. tasarruf ve sağlıklı yemek için. Ancak bu bile bir hobi. ".

Burada da onlar bu konuda uzman, kim onlar hakkında neler konuştuğunu olan ben her gün yazmak yaşamak isteyenler var!

Ben 2009 konferansı hatırlatıldı hangi tasarımcı da yön ve biz Belloluogo Kulesi yeniden doğuş modeli ve Belloluogo Kulesi bir belediye kamu parkının oluşturulması gördün işin koordinasyonu Gabriella de Querquis Mimar, .

Kısacası, 18 Ocak 2009 yılında şirket ihale işin sonu ". Belloluogo Kulesi kentsel parkı tesisleri" de inşası için tersanede başladı kazandı, Lecce kentinde büyük bir yeşil akciğer keyfine varacaksınız Belloluogo Kulesi ve metro, kent bahçeleri, çeşmeler ve su özellikleri için kullanılan arazi küçük araziler karmaşık bir çevreleyen bahçe alanında yeşil alan için belirtilen alanlar dahilinde içerecektir. Bu kadar şu anda söylenmesi gerekir Anıtın henüz resmen halka açılan çünkü onlar sadece Belloluogo Kulesi çevresi ziyaret edebilirsiniz.

alışveriş merkezi ve San Marco Kilisesi arasında Japigia Bari bölge yerine, kentin sosyal bahçenin ilk deneyim doğdu. Papaz ve kilise arazilerinin beş bin metrekarelik ağ Ortocircuito için kullanılabilir duruma kesinlikle Carolina Köyleri kelime okumalı bu deneyimi başlayan insanların "benzersiz güç" anlamak için kim yazıyor: "Biz güçlü vardı ekoloji arzusu değil, sadece toprak değil, aynı zamanda düşünce ve insanların ruhları. beslenmiş Ve eğer, sen gibi, bilmek ve gerçeğe rüyalar dışarı gidiyor. "Ve şimdi geri olanı bugün adamış gerçek, kadar, geçen yıl, bütçeler yapmak mümkün olan en güçlü açısından reddetme! onlar ne için? Belki hissedarlara kazanç temettü belirlemeniz gerekir Amministratoti Delegeler, ama benim için, ben kazandım veya sonunda her zaman akıllara durgunluk veren, hesaba kazanan bir şey kaybettiğini Euro Super on milyonlarca gibi Enalotto, hayatım, ben tek, neden ve ben bugün için 2010 yılı başından bu yana geçtikten zaman içinde bana vermiş ne reddetme lüksüne sahip olamaz!

Bari bir rahip arazi biraz 'sağlamıştır. nasıl diyorsun? Evet, sana söylüyorum! Ne yapacağını, neden bana soruyorsun? Ama, oluklar, yaprak, tohum ve su arkadaşım veya arkadaşınıza toprak yapılmış bir bahçe yapmak için açıktır. Bir bahçe nereye sıfır santimetre alışveriş gidebilir! Bari Elizabeth Intini vardı, Lecce orada, ama dergisi Focus sayısı 219 "Bahçe şehir" başlıklı bu yazıda bile değildi onun 90 hektarlık kentsel bahçeleri işgal ile Roma var! Ayrıca yön ve koordinasyon çalışmalarının olduğunu tasarımcı Gabriella de Querquis Mimar değil, şehir çabalarının sonuç verdi, çünkü hala Lecce var. Ama gerçekten Bari olarak yapamaz? Belki bu Salento sadece İsa onların deli, başka bir konuda yoğun ve ılık destekçilerine gerçeğe temas yeniden kazanmak için biraz toprak vermek zorunda, Lecce piskoposluk Piskopos din adamlarının rızık Enstitüsü s? bunların 800 bin kişi atanacak kara parçalarının kuramaz Lecce İli 100 belediye mi?

Slow Food İtalya ise konu ile ilgili uzmanlar ve daha sonra da Focus ve kaçırmaması gereken, eklersiniz olamazdı demek olduğunu her zaman vardır. Tabii ki, ben ve belediyeden notu olarak ben de bunları ele alacak ne zaman, herhangi bir ziraat mühendisi ya da doktor Orman, İtalya boyut Üniversitesi çağrılmadı. toprak, çevre ve bahçe için kullanılan kentsel alanlarda arazi küçük parçalar yapmak kırsal çalışma için referans Kısacası, yeryüzünde hiçbir doktor kabul edildi bilgelik. Ama şehirlerde yetiştirilen sebze ülkede yetiştirilen ile aynı duyusal özellikleri varsa Elizabeth Intini yarattığı soru olduğunu söyledi, Slow Food İtalya Tadı Eğitim Valeria Cometti Başkanı oldu bir şey ispat sistematik araştırma ama onun görüşüne göre, oldukça farklı özelliklere sahip olduğu muhtemeldir ki. Farklı niteliklere sahip birkaç farklı tatlar, ortalama Can, kısacası tüm w her şeyin tersi anlamına gelebilir. yan tarafından aynı arsa, yan büyüyen aynı çeşitliliği bile portakal, birbirinden meyve farklıdır.

Dün ben o prof yaptığını yazdı. Giacinto Donno, ya da bana okur eğer kanun bu soruya kesin bir cevap verebilir biraz araştırma ziraat mühendisi var, bazı bilim adamı ziraat mühendisi. Bir dahaki sefere ben bir çağrı ziraat mühendisi veya Orman bir doktor ya da bilir Dünya'nın bir Doktor, cevap, gıda, çevre ve kırsal peyzaj Focus yazmak? Belki de öyledir! lütfen, iyimserlik silkmek etmeyin!











* Ziraat mühendisi (Teşhis IMD Kentsel ve Bölgesel Kentsel ve Bölgesel Diagnostics'te kentsel ve bölgesel teşhis başlıklı Uluslararası Üniversitesi Yüksek Lisans uzman).





Bibliyografya

Odakta Elizabeth Intini, Garden City 2011 Hayır Ocak 219

sakinleri rapor formu gördüğü manzara - Peyzaj peyzaj İyi Uygulama: Belloluogo Lecce http://paesaggio.regione.puglia.it/osservatorio/scheda_2_segnalazione.php?id_prt=45&KT_back=1 Kulesi de kentsel parkı tesisleri

Carolina kasaba ve Ortocircuito ekoloji patlayabilir arzu

Nessun commento:

Posta un commento