domenica 19 dicembre 2010

Dar ceea ce este în Via Foscarini, 16 - colţ Via S. Grande (în apropiere de Saint Lucia cinema)?

Dar ceea ce este în Via Foscarini, 16 - colţ Via S. Grande (în apropiere de Saint Lucia cinema)?


Antonio Bruno *

------------------------------

Luni douăzecilea decembrie 2010 la 18:00 Farmer's Market va deschide primul din provincia Lecce. În această lucrare unele consideraţii de un agronom.

------------------------------



Îţi spun eu ce se intampla cu mine pentru că eu sunt sigur că dacă o parte a comis timp preţios pentru a citi cuvintele mele se datorează faptului că cei săraci sunt sincere şi în interesul exclusiv de teritoriul nostru, una în care trăim: Lecce Salento.

Lucrurile se întâmplă că m-am flata, că mângâiere "periculoase" vanitatea mea ca cuvintele pe care mi-a spus prietenul lui Gianni Oleologo Lezzi, că scrierile mele sunt puternice si de aceea am arătat în acelaşi timp, să acorde cea mai mare atenţie în "informează rigoarea absolută a faptelor ca fiind citit de către toţi cetăţenii din Salento Lecce 2.0 internauti interesaţi de aceste aspecte de către experţi şi profesionişti în produsele alimentare, mediul înconjurător şi a peisajului de Salento în Lecce. Ca în cazul în care nu au fost de ajuns, conduce apoi colegul şi prietenul său Sergio Falconieri care mi-a cerut să scrie o experienţă de Via Foscarini, 16 - colţ Via S. Grande (lângă cinema Sfânta Lucia), pentru acelaşi motiv a declarat deja dal'amico Gianni Lezzi, şi pentru noi, nu pierdeţi nimic după el, mă invită să scrie acelaşi subiect sau o gravă antreprenor Domenico Coluccio agricole de Noua Generatie Marta Cooperativa de Salento în care Lecce mail care ma invita la deschiderea de Via Foscarini, 16 - colţ Via S. Grande (lângă cinema Saint Lucia) scrie: "Ca rezultat al reţelei dumneavoastră, vă bun venit dacă se transforma."

Uite, Domenico Coluccio nu este "omul de linguşirea, el este om de afaceri practic şi perspicace, aş spune o" cu picioarele pe pământ ", care urăşte care merge tantos si strut, astfel că nu am găsit să se complacă în generos şi mielom completările tipice de FOPS!

Scriu rural din Salento, Lecce, roadele sale, problemele sale, am face acest lucru fără un pupic cei care gestionează peisaj, cu nici o iluzie că mă face să servesc scrierile mele la nimic şi tocmai au încredere că gradul de conştientizare, cunoaşterea teritoriu în care trăim, pentru a face scumpe şi pentru a evita punerea în pericol cu alegerile noastre de zi cu zi.

Dar ceea ce este în Via Foscarini, 16 - colţ Via S. Grande (în apropiere de Saint Lucia cinema)?

Ce se va întâmpla luni douăzecilea decembrie 2010 la ora 18:00?

Se va deschide un loc unde puteţi găsi ulei de masline, legume, legume şi fructe de Salento în Lecce. Nu sunt cele produse cu utilizarea unor substanţe care nu polueaza mediul nostru, şi apoi de viaţă, şi cele care folosesc produse sintetice. De asemenea, în acest loc puteţi găsi vinuri din Salento, Lecce si oteturi noastre, brânzeturi şi

Produsele lactate, carne proaspătă şi mezeluri, conserve de legume şi produse prelucrate, cum ar fi paste făinoase, pâine şi produse de panificaţie, fasole, mazare, fasole, năut, linte, miere noastre şi toate că zona de Salento Lecce ofera proprietarilor sai spun 220000 proprietarii de peisaj rural din Salento în Lecce.

De altă zi într-un dejun de lucru cu CEO-ul meu, dl. Vincent Provenzano, aşa cum am văzut în discursurile pe care le folosim acum multi termeni anglo-saxon, cu alte cuvinte hai sa vorbim limba engleză despre "şi lucru singular că acest loc este absolut şi foarte local, care este emblema de Salento Lecce Via Foscarini, 16 - colţ Via S. Grande (lângă cinema Saint Lucia) stiu ca anul numit? Nu ştii că? Acum îţi scriu eu este Piata Farmer primul în Lecce. Ce dracu 'înseamnă Piata Farmer's? Aceasta înseamnă că puteţi cumpăra direct de la producător sau, cum se spune astăzi, "De la producător la consumator." În practică, în 97 de localităţi din Lecce Salento 220000 proprietarii peisajului agricol şi culege roadele pământului sunt în Lecce Via Foscarini, 16 - colţ Via S. Grande (în apropiere de Saint Lucia cinema) în cazul în care, iti spui ca esti uitam la linia care răsuceşte pentru a forma litere aşezate una lângă alta forma cuvintele în mintea ta să devină mod care are sens, şi Sper că nu sunteţi halucinant, fascinat de supermarket-uri care urmează să fie capabil să înţeleagă semnificaţia a ceea ce scriu, în scurt puteţi cumpăra aceste produse din Salento în Lecce acest site. Aspe! E ca si cum, dacă te-am văzut, sunteţi zgarieturi capul pentru că sunteţi obişnuiţi să gândim că există o captură, un truc, de fapt un fals. Nu radeti! Pentru a explica ceea ce veţi avea de a utiliza un alt cuvânt în engleză "low cost" şi ştii ce înseamnă că acest cuvânt ca şi mulţi alţii sunt rupere răbdarea ta? Desigur, răbdarea dumneavoastră este pus la grea incercare, astfel încât să spui cu ceea ce avocatul lui Cicero şi în primul dintre ele de prietenul sau domnul Vincenzo Provenzano întotdeauna spune că expresia latină "se învecina Quousque tandem, Catilina, pacientul a noastră?" Asta tradus înseamnă literal "Până atunci, Catilina, abuz răbdarea noastră?" (Cicero, Catilinarian 1) şi continuă cu cuvintele "quamdiu furori ISTE etiam tuus nos eludet? quem în finem Audacity iactabit Sese Effrena "care, tradus?, înseamnă cât timp le va lua în continuare nebunie Utilizarea necorespunzătoare dvs. de joc pentru a ne? Până la acel moment va merge [dumneavoastră] audacity neînfrânată? ".

Dar ţinând discursul nostru cuvântul englezesc "low cost" înseamnă "ieftine." Pe scurt, Via Foscarini, 16 - colţ Via S. Grande (în apropiere de Saint Lucia cinema), preţurile materiilor prime sunt reduse cu 30% faţă de preţul indicat de CONSUM SMS 47947, stabilite de Ministerul Agriculturii.

Prietenul meu Antonio câteva zile în urmă Venneri am venit pentru a vedea necesitatea de a-mi spună că a existat un punct de întâlnire între produsele din ţara Salento, Lecce şi 880mila abitandi de această peninsulă frumoasă, înconjurată de marele Salt Lake. El mi-a spus mai multe despre raportarea cuvintele de Fernando de Crăciun: "Dar dacă vreau să cumpere produse tipice din Salento, Lecce, în cazul în care ar trebui să mă duc? "Răspunsul la această întrebare, drept Anthony?

Voi face cumpărături meu în Lecce, Via Foscarini, 16 - colţ Via S. Grande (lângă cinema Saint Lucia), promit că vă voi spune, voi scrie "ce iese", prin respectarea instrucţiunilor de care ma citeste sau scrie, cu rigoare absolută, realitate.

* Agronom

Nessun commento:

Posta un commento