domenica 19 dicembre 2010

Pekan (Carya illinoensis) Cutrofiano del Salento Lecce

Pekan (Carya illinoensis) Cutrofiano del Salento Lecce


Antonio Bruno *

----------------------------

Farm "Sirgole" Cutrofiano del Salento Lecce, cevizler üretir. Bu yazıda cazibe ve değer Lecce Salento topraklarında yetişen bu ağaç için nedenler.

-----------------------------

Pazar, 19 Aralık 2010 Seni ülkeye gitmezseniz eğer "yaşamak" diyemeyiz teyit oldu. Aslında hepsi, kim doğal bir şekilde yüzerek, ücretsiz sakin ve huzurlu olduğunu söyledi kazanan gördü kızım Sara Maria Agnes San Cesario di Lecce, havuzda yarış ile başladı. benim eski arkadaşı ve meslektaşı Vincent Castellano, benim bağlı bir kader, Fizik Sınava hazırlanmanın vardı ve bulundu bizim eşleri oldu ve aynı yıl, bize verdi iki arkadaş olmuşlardır kız çocuklarının birbirleriyle arkadaş.

Vince ve ben, kim aradığınız tüm kişilerde "kurşun yıl", ikimiz de Bari Ziraat Fakültesi alındı ve biz Benedict Petroni "olarak kampüste öğrenci evinde aynı odada yaşadı.

Ben Bianca, bir kadın oyuncak kaniş ile başa çıkmak zorunda kaldılar ve bu köpekler, başka bir arkadaş atıfta ne diyor, aklıma geldi: Rory Mason. O, Beyaz birlikte hayatımın liderlerinden biridir almaya götürdü ve onu serbest bırakmak, ülkeye getirmek zorunda söylüyor. Bugün çorak görme, San Cesario di Lecce havuzu çevreleyen pseudosteppa, aklıma Rory bir kelime geldi ve ben çitle onun şirket, nihayet Beyaz bırakmak serbest gidebiliriz eğer Vincent sordu .

Ve San Cesario di Lecce bu topraklarda, Vincenzo iki ağaç, iki pekan fındık ağaçları birkaç gün içinde dikilmiş olacak ki bana gösterdi, var.

Aile; Juglandales: Juglandaceae; Tür: Plantae, Bölüm: Magnoliophyta Sınıf: Magnoliopsida, Sipariş pekan ağacının bilimsel sınıflandırma aşağıdaki Türkiye olduğunu Carya, binom adlandırma, Carya illinoensis (Wangenh.) K. Koch, 1869

meyveleriyle, cevizler toplanması için Kuzey Amerika'da özellikle ekili.

Bu bitkilerin çok yaygın ceviz benzer, bugün yetiştirilmektedir ılıman bir iklime benzer nemli olduğu bir çağda Villafranca (Pliyosen), farklı bir dönem de olsa, Avrupa mevcuttu. Polen pekan fındık ait cins Carya, ait, normalde fosil yatakları İtalyanlar bulunur.

her zaman tavsiye sormak akıllıca bir adam var, avukat. Bir gülümseme bir alternatif üretim çeşitlendirmek için gerekli olduğunu söylüyor ile Vincenzo Provenzano Ugento del Salento Lecce, ve, her kelimenin ölçme biz arazi konuşurken, ağaçlar, toprak meyve ve ardından bana bakıyor. Islah "Ugento ve Li Fogg'un Konsorsiyumu, onun 200 bin üye, teşvik küçük yerel gıda firmaları desteklemek ve yeni iş yaratılması için uygun bir ortam yaratmak, avukat göre. Vincent Provenzano, tatmin edici bir gelir sahibi izin verir ve büyüyen bir pazar mukadder olan yeni ürünler bulmak için deneyebilirsiniz. Kısacası, Konsorsiyum yerel kalkınma bir "forum" olarak hizmet vermektedir. enformel faaliyet Bu tip belirli gıda önermek niyetinde Salento Lecce küçük kırsal peyzaj 200 bin sahipleri de başlıca yönlendirilir, işletmeler kurulmakta ve çiftçilerin üretim çeşitlendirmek isteyen.

Ben bir arama yaptım ve Farm "Sirgole" Cutrofiano del Salento Lecce, şirket hala az kolesterol, kan dolaşımı üzerindeki olumlu etkilerine rağmen İtalya bilinmektedir cevizler, üreten bulundu, koroner kalp hastalığı yağ tekli doymamış yüksek içeriği nedeniyle. pecans ve çeşitleri Cutrofiano Kiowa, Wichita ve Shoshoni eski Hint destanı tüm isimleri yetişir.

Hep aynı şirkette muhtemelen Cutrofiano del Salento Lecce düşünüyor, İtalya bunların pecans üretmek tek bölge.

Ama bu ağaçlar ürettikleri çünkü? Seni merak biliyorum ve ben burada yazacağım, bunu biliyorsun. Bitkiler 10-25 yaş fındık 50-100 kg sağlayabilir. bitki 100-200 kg yirminci yıl verimleri üzerinde normaldir. antik ve klasik yoğunluğu (hektar başına 122 bitki biraz 'Salento Lecce zeytin ağaçlarının orman daha fazla bir yoğunluk) ile ABD yetişkin pecaneto çeşitlerinde ortalama verimleri, yaklaşık 1,5 2 vardır Hektar başına 0 ton. Texas sıkı aralık yeni çeşit ve miktarları ile çift alabilirsiniz.

L 'Azienda Agricola Sirgole "Cutrofiano del Salento Lecce, 58 Euro'luk bir fiyata 5 kg paketler halinde pecans satıyor. Bize inanmıyor musunuz? Hepsi hakkında Web 2.0 sadece kelime çiftlik "Sirgole kullanılan arama motorunun bir dizesinde koymak var. Öyle mi? Iyi! O zaman zaten o Salento Lecce yetiştirilmiştir onları ağaç veya tütün fazla 5 bin Apulian dönümlük biri olan 60 bin hektarlık bir kez, sizin yeryüzünde canlı hale getirmek için bu bitkileri alarak değer olup olmadığını görmek için bir 'küçük hesaplar yapıyoruz 1996 yılına kadar.

Evet! Değer mi?

Biz, biraz toplamı küçük küçük do? dedi kaç kilo bir ton ve Aspe benim Sara, ben soruyorum kızı dediğimiz 1 ton = 1.000 kilogram. hipotez Sonra 122 pekan ağaçlar hektar başına yaklaşık 30 bin euronun brüt pazarlanabilir üretimi ile yaklaşık 2 bin and £ 500 olacak bir hektar bitki için fındık sadece £ 20 üretmek tarafından. Diğer hesaplar bunları kendiniz yapabilirsiniz! Aspe! Şimdi değil! en azından benim dikkat ve okuma bitirmek At rüya başlayın!

Bu arada, biz Cutrofiano pekan (Carya illinoensis) büyük ürettiği ve orada her yerinde Web 2.0 üzerinde fiyatlarla satıyor Çiftliği "Sirgole" olduğunu kesin olarak biliyoruz.

Herhangi bir Kesinlikle da ben Lecce eyaletinde yukarıdaki dernekler için e posta adresine bir davetiye gönderdi bu notu okuduğu şirket bir kişi için sorabilir ilgilenen varsa. Üniversite ziraat ve biyologlar ile ilgilenen bilim adamları ve herkes burada Salento Lecce bu ağacın büyüyen bilimsel yönlerini araştırmak için Ayrıca eğer yerel kalkınma için bir forum, avukat sevgili olarak Konsorsiyumu fonksiyonu. Vincent Provenzano, bir emrivaki olur.

Ne bana yazmak için bekliyorsunuz?



* Ziraat mühendisi





Bibliyografya

Nessun commento:

Posta un commento