martedì 30 novembre 2010

Cüzam yerine insan cüzam bir bakterinin neden olduğu bir mantar zeytin neden olur

Cüzam yerine insan cüzam bir bakterinin neden olduğu bir mantar zeytin neden olur


Antonio Bruno *

--------------------------------

Bu notu ile ben kesinlikle, Lecce Salento ve zeytin ağaçlarının cüzam bir, iki hatta üç mantarların neden olduğu herkes ikna edecek değildir ve hastalığın hasta adam (veya Hansen hastalığı "cüzam" adı verilen ), bu yerine bulaşıcı bir hastalık ve kronik deri ve periferik sinirleri etkiler bakteri Mycobacterium leprae, neden olduğu

---------------------------------



Ben birçok telefon görüşmesi, alınan "Lepra zeytin" benim dikkat yayınlanmasından sonra özellikle tek ben memnun olduğunu Lecce İl Savunma Konsorsiyumu benim meslektaşım Vincenzo Parisi ziraat mühendisi olan.

Sevgili arkadaşım Vince son çalışmalar mantar Gloesporium Olivarum şimdi yerine Colletotrichum gloeosporioides denir açıklığa sahip olduğu ve bana gösterdi o atfedilebilir olmayan başka bir var gibi görünüyor ise hangi birini Colletotrichum acutatum denir birkaç suş var ne de ikinci ve birinci sınıflandırma sürecinde.

zeytin mumyalama: Gloeosporium Olivarum ALM, Colletotrichum gloeosporioides (telomorfa form: Glomerella cingulata (Staonem.) Spaulding & Schrenk) Bu bakımdan, ben Bay Palmer dikkatine sunuyoruz bu sonucu verdi bir arama yaptım

Benim meslektaşım Vincenzo Parisi ziraat mühendisi ben aynı zamanda, "Deneysel projesi Lepra" Bari Ziraat Fakültesi ile işbirliğine dikkat çekti hangi sonuçları henüz mevcut değildir.

Diğer açıklama zeytinyağı çıkarma, onlar Salento Lecce bu zeytin ağaçları beni duymak için şok olduğunu geçen Kasım notlarımı bazı okuyucular bana profesyonel tadıcılar onun Oleologo Gianni Lezzi, Uzman neden oldu cüzam vardı.

Bay Parisi açıkladığı gibi (veya Hansen hastalığı) cüzzam değildir Şimdi kesinlikle, Lecce Salento ve zeytin ağaçlarının cüzam bir ya da iki hatta üç mantar olduğunu herkes ikna edebilir, hangi yerine bulaşıcı bir hastalıktır ve deri ve çeşitli şekillerde ve derecelerde periferik sinir, ama çok zayıflatıcı etkiler bakteri Mycobacterium leprae, yol açtığı kronik,.

Ayrıca hastalığın bugün için kelime "cüzzamlı" hâlâ ortak görüşü ile taşıdığı, "Hansen hastalığı" veya "cüzam" baskıdan kurtulmak için tercih edilen koşullardır. Bu nedenle zeytin cüzzam ve bir mantar olduğunu gördüğümüz gibi herhangi bir insan lepra olarak varlık, bir bakteri bir hastalıktır insan enfekte edemez. arkadaşı Gianni Lezzi bana verdiğiniz için teşekkür ederiz bu olası tatsız ve utanç verici bir yanlış anlama önerilmektedir.





Ama toplantısında No Sayın Luigi Vitali 4-08.139 Pazartesi, 26 Temmuz 2010, tarafından yazılı cevap benim varoluş 'sorunun parçası alındı tarafından temsil edilir yeni bir şey var sonra tam olarak üzerinde taşıyacaktır Temsilciler Meclisi'nde 358:



Vitali. - Tarım, Gıda ve Orman Bakanlığı, Sağlık .- Bakanlığı Bakan bilmek - verilen:



Puglia ve zeytin bahçeleri, hem de diğer bölgelerde bu kadar, bir yıl süreyle kamçılıları sözde "Şu anda kullanılan etkili çözümlere eksikliği nedeniyle de ciddi hasara neden olan zeytin 've cüzam vardır.

O işaret o mantar (Gloeosporium Olivarum / gloeosporioides Colletotrichum / Glomerella cingulata) kaliteli bir yağ sonucu kaybı ile meyve düşüş çürüyen sonuçlanan olgunlaşma etkiler tarafından belirlenen bu hastalık;

Bugün "zeytin", yeni bir gerginlik ortaya çıkması aşağıdaki hatta ve özellikle son dönemde bakır esaslı mantar ilaçları (Bordeaux karışımı) ile tedavi edilir ve cüzam büyük bir etkisi olduğu görünüyor;

zamanın bir fonksiyonu pestisitlerin kullanımı molekülleri olduğu gibi kullanmak da zeytin ağacı için olmayabilir ise İtalya ve diğer ürünlerin bir bağ üzerinde izin verilir strobilurin antiperenosporici kullanımı yanında gerektirdiği gibi;

zeytin ağaçları üzerinde bu tedavilerin etkinlik artışı zaten aynı zamanda bitki ve zeytinyağı herhangi bir kalıntı ürüne fitotoksisitenin kanıt kontrol nerede İspanya'da kurulmuştur -:

bu tür girişimler, çalışmalar ve araştırma yapılmamış olan veya söz konusu bölgelerde uyum içinde, ilgili kurumlara girme niyetinde - özellikle Puglia bölgesinde - ve Bitki Sağlığı Bölgesel Rasathanesi ve Üniversitesi - Ziraat Fakültesi için değerlendirmek ve / ve herhangi bir kayıt doğrulamak veya izinleri, hatta rağmen, pestisitler muamele kullanımı yukarıda sözü.



Mevcut delege cevap: TARIM GIDA VE ORMAN BAKANLIĞI delege 23/07/2010 tarihinde. Devlet prosedürleri: GÜNCEL



Ben normalde doğada bulunan mantar Strobilurus tenacellus, bir önemli bir rekabet avantajı synthesizes vücut veren diğer mantar yok edebiliyoruz strobilurin olarak bilinen bir metabolit üreten da söylemeliyim. Glomerella cingulata (Staonem.) Spaulding & Schrenk: Ne düşündüğünü ve bilimsel literatürün Colletotrichum gloeosporioides karşı antiperenosporici kullanımı (telomorfa formu için strobuline uygulanması için İspanyolca meslektaşları farkında olup olmadığını meslektaşım Vincenzo Parisi sormak , Colletotrichum acutatum ve üçüncü form önceki iki hiçbirine bağlı değildir.

Haber sana yazacağım söz veriyorum en kısa zamanda!



Bibliyografya



Antonio Bruno Zeytin Salento nedeniyle risk altındadır cüzam? http://culturasalentina.wordpress.com/2010/11/24/ulivi-salentini-a-rischio-lebbra/

ULUSLARARASI ZEYTİN YAĞI KONSEYİ: Üretim Teknikleri zeytin üretiminde zeytin http://www.unaprol.it/news/pdf/Tecniche içinde COI.pdf

http://banchedati.camera.it/sindacatoispettivo_16/showXhtml.Asp?idAtto=27676&stile=6&highLight=1 oturan Luigi Vitale Pazartesi, 26 Temmuz 2010, n.358 tarafından yazılı cevap Yasası Odası 4-08.139 soru

Nessun commento:

Posta un commento