lunedì 29 novembre 2010

Ziraat mühendisi Karamel Buttazzo, "tatlar Bilgi: zeytinyağı evren. Kaliteli sağlık ve lezzet testleri "

Ziraat mühendisi Karamel Buttazzo, "tatlar Bilgi: zeytinyağı evren. Kaliteli sağlık ve lezzet testleri "


Antonio Bruno *

----------------------------------------

zeytinyağı evren: Bu notla ilk bilgi tatlar atölye "Bilgi sırasında aldı. Tricase de 27 Kasım 2010 Cumartesi yerini aldı Kalite, sağlık ve lezzet testleri ". Ziraat mühendisi Carmel Buttazzo Origin kısaltma bir Korumalı belirlenmesi DOP ne petrol açıkladı Terra d'Otranto, Avrupa Birliği AB tarafından kurulmuş bir marka

----------------------------------------





Ne zaman ilk izlenim bir kişi duramayız biliyorum. gözlük ve kurnaz ve baştan çıkarıcı sesi benim meslektaşım ziraat mühendisi Buttazzo Carmelo Nino ile toplantı yapılmış olan kapalı tepesinde bir gülümseme ile bir yuvarlak yüz söyledi.

Ama düne kadar ben henüz, zeytin ve zeytinyağı hakkında rapor hiç duymamıştı biz Lecce Sipariş meclis üyesi olması nedeniyle de her iki meslek bağlanır. Biz o yerde Sipariş TV yayını hem editörler ve ben zeytin ve zeytinyağı üzerine değerli bir nota çalmaya çalıştı. Nino ama değil mükemmeliyetçilik mesleğine ve ülkesine bir günlük taahhüt ne demek olduğunu bilir utanç, Scruples, den, istedim vermedi. Nino, bu vicdanlı mesleki etik ve yeteneğidir. Iyi ki hepimiz Tarla Bitkileri ve Orman Doktorlar Doktorlar haline gereken de budur!

Daha sonra bir telefon merak ben yerine olduğu yerde bir toplantıya gitmek edebilmek için beni anlatmak için çağrı Tricase olarak Cumartesi 27 Kasım 2010 zeytinyağı ve konuşmak anlamına gelir.

Ve 'Cumartesi, ben ara ve ben Trentino Tricase için terk yakın barda göreceğim. Ben de, ama kısa bir meslektaşım ve petrol benim hemşehri Gianni Lezzi uzman çeşnicibaşı, diğer sonra bir sürpriz ile yaptığı arabaya hiçbir zaman sormak ve gidin!

O, FOREMA veya sesler denir, zevkleri ve inisiyatif Saletta LAG "Capo S. 'de 18.30' de başlayan Güney Salento kırsal ve deniz yolları görünüyor Maria di Leuca "Palais des Princes Gallon için.

zeytinyağı evren: atölye teması tatlar "Bilgi olduğunu. Kaliteli sağlık ve lezzet testleri, "Ben ziraat mühendisi Carmel Buttazzo, zeytinyağı çıkarma konusunda uzman görüşecek broşürde okumak, Tarım Uzmanı John Lezzi, profesyonel tadıcılar ve Dr Stefania Leone, biyolog ve beslenme uzmanı.

Atölye ne biliyor musunuz? Hayır? Sonra atölye, laboratuar anlamına gelir, bana yazın. Ben, bu ve iyi döşenmiş güzel ve şirin bir laboratuar olmuştur yoğun katılan Gözyaşlarına geldi. Buna inanabiliyor musunuz? Biliyorum! Eğer şüpheli ve anlıyorum. Sana sonra anlatacağım çünkü bu okumaya devam etmesini istiyoruz.

onun çantanızda, Nino için rummages ayağa kelime verilen mısınız, onun kimlik kartı çıkartan ve bu nedenle bir kişinin tespit etmek zorunda aracı olduğunu söylüyor. biz bir enstrüman Salento Lecce gelen zeytinyağı belirleyebilecektir bir kimlik kartına benzer biliyor Sonra bize sorar. Odada sessizlik. Ve burada Origin kısaltma bir Korumalı belirlenmesi DOP dışarı sarı ve kırmızı yağ koyar bir markanın Terra d'Otranto, Avrupa Birliği AB tarafından kurulmuş bir marka Ben kökeni tarafından onaylı ve belirli bir şartname yerine sadece yağlar övünebilir. Nino renk seçimi biz de şanslı olduğunu söyledi, çünkü sarı ve kırmızı olan Nino fanatik hayranları olduğu futbol takımının üst olmasının yanı sıra Lecce ilinin renklerdir.

Bu AB etiket de sızma zeytinyağı DOP Terra d'Otranto, 57 kıyı kulelerinden birinin temsil eden bir güzel marka Koruma Konsorsiyumu işareti ile ilişkili olarak, İspanyol döneminde on altıncı yüzyılın başında inşa Porto Cesareo (İyon Denizi), içinde salenro Lecce, San Cataldo (Adriyatik Denizi) hem sahillerinde V. Charles mesafede düşman av tespit etmek, Türkler ve korsanlar özellikle kim atlamaya hazırlanıyor olanları. Aslında, biz Konsorsiyumu kendi tüzüklerinde koruma ve gözetim DOP Terra d'Otranto rolü olduğunu belirtti.

Genel olarak tüketiciler olduğunu DOP bilmeli ve konsorsiyum logosu, sızma zeytinyağı dop Terra d'Otranto bir bölge, Terra d'Otranto içinde de Salento Lecce orada olduğu ürünle ilgili.

Soru Lecce ziraat mühendisi Karamel Buttazzo Salento yüksek kaliteli zeytinyağı yapabilir mi yapmasıdır. Hepimizin Toskana, Umbria ve Garda Gölü, ya da Sicilya zeytinyağı kalitesine yaygın bir görüş olduğunu, ancak Lecce Salento yerine petrol için değil farkındayız.

Ama, hayranlık ve merak uyandırmak anıtsal yaşlı ağaçların bir paha biçilmez mirası tüm bu genellikle kalitesi ile bağlı değildir.

Eğer Salento, Lecce bir korusuyla 60 bin sahipleri biri iseniz sonraki ziraat mühendisi Buttazzo Carmelo Nino iyi bir yağ yapmak için nasıl anlayacaksınız sonra dedi ki röportajın notları okuyarak takip etmek merak ve azim varsa. Ama bu başka bir hikaye.

(Devam)



* Ziraat mühendisi

Nessun commento:

Posta un commento